Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Pro identifikaci nehodových lokalit existuje celá řada postupů. Naším cílem je představit nově vyvinutou metodu, která objektivně lokalizuje místa DN na mezikřižovatkových úsecích silnic. Metoda, kterou označujeme jako KDE+, vychází z existence přesných údajů o polohách DN a standardní metody KDE (Kernel Density Estimation), kterou rozšiřuje. Věříme, že použití tohoto postupu přispěje k identifikaci potenciálně nebezpečných míst v síti pozemních komunikací a efektivnějšímu vynakládání prostředků na sanace skutečně nehodových lokalit.
- Pro identifikaci nehodových lokalit existuje celá řada postupů. Naším cílem je představit nově vyvinutou metodu, která objektivně lokalizuje místa DN na mezikřižovatkových úsecích silnic. Metoda, kterou označujeme jako KDE+, vychází z existence přesných údajů o polohách DN a standardní metody KDE (Kernel Density Estimation), kterou rozšiřuje. Věříme, že použití tohoto postupu přispěje k identifikaci potenciálně nebezpečných míst v síti pozemních komunikací a efektivnějšímu vynakládání prostředků na sanace skutečně nehodových lokalit. (cs)
- This methodology proposes a procedure which evaluates clusters of traffic accident and organizes them according to their significance. The standard kernel density estimation was extended by statistical significance testing of the resulting clusters of the traffic accidents. This allowed us to identify the most important clusters within each section. They represent places where the kernel density function exceeds the significance level corresponding to the 95th percentile level, which is estimated using the Monte Carlo simulations. To show only the most important clusters within a set of sections, we introduced the cluster strength and cluster stability evaluation procedures. The method was applied in the Southern Moravia Region of the Czech Republic. (en)
|
Title
| - Identification of hazardous road locations of traffic accidents by GIS analysis (en)
- Identifikace kritických nehodových lokalit pomocí GIS analýzy polohy dopravních nehod
- Identifikace kritických nehodových lokalit pomocí GIS analýzy polohy dopravních nehod (cs)
|
skos:prefLabel
| - Identification of hazardous road locations of traffic accidents by GIS analysis (en)
- Identifikace kritických nehodových lokalit pomocí GIS analýzy polohy dopravních nehod
- Identifikace kritických nehodových lokalit pomocí GIS analýzy polohy dopravních nehod (cs)
|
skos:notation
| - 66/2014-710-VV/1
- RIV/44994575:_____/14:#0001393!RIV15-TA0-44994575
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(ED2.1.00/03.0064), P(TA01031581)
|
http://linked.open...certifikacniOrgan
| - Ministerstvo dopravy, Odbor kosmických aktivit a ITS, Nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1
|
http://linked.open.../datumCertifikace
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Snížení počtu dopravních nehod a jejich následků
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44994575:_____/14:#0001393
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - methodology; clusters; traffic accidents (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Ministerstvo dopravy, Odbor kosmických aktivit a ITS Ministerstvo dopravy, č.j. 66/2014-710-VV/1 ze dne 29. 9. 2014
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bíl, Michal
- Janoška, Zbyněk
- Sedoník, Jiří
- Valentová, Veronika
- Andrášik, Richard
|