About: Methodology for determining the length and extent of surveys of road users with respect to the effective use of funds     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The subject of the methodology is to determine how to collect the NUB using a mathematical model that optimizes time and financial costs of collection NUB. This methodology describes how to monitor light vehicles, the use of restraint systems in vehicles, using telephone or other device driver while driving, helmet use when riding a bicycle, measuring the speed of vehicles and the time intervals between them. In the introduction to the methodology set out criteria for identifying reference points for the collection NUB, there are also sets out the principles for location reference points, if necessary, move them due to changes in traffic technical nature of the place. Basic network of reference points, in order to maintain comparability of data and the possibility to monitor the temporal evolution of individual NUB, taken from the project SENSOR. In subsequent chapters describe the characteristics of each NUB, procedures and technical equipment for collecting them respectively. measurement. It also shows the extent and duration of collection / measurement of individual NUB with regard to efficient use of funds. The methodology also presented a mathematical model that describes how to optimize collection NUB, ie. plan the operation of individual data points, which will be performed stocking equipment for measuring speed and distance and time to form an optimized calibration will be done counting vehicles, light vehicle tracking, using restraint systems respectively. protective helmets for cyclists and motorcyclists and the use of mobile devices while driving. The methodology has been certified by the Ministry of Transport certificate ref 113 / 2014-710-VV / 1 of 5. 12. 2014. (en)
  • Předmětem metodiky je stanovení způsobu sběru NUB s využitím matematického modelu, který optimalizuje časové a finanční náklady na sběr NUB. Tato metodika popisuje sledování svícení vozidel, používání zádržných systému ve vozidle, používání telefonního či jiného zařízení za jízdy řidičem, používání přileb při jízdě na kole, měření rychlostí vozidel a časových odstupů mezi nimi. V úvodu metodiky jsou uvedena kritéria pro označování referenčních bodů pro sběr NUB, dále jsou zde uvedeny zásady pro umístění referenčních bodů v případě nutnosti jejich přesunu z důvodu změny dopravně technického charakteru daného místa. Základní síť referenčních bodů je, z důvodu zachování porovnatelnosti dat a možnosti sledovat časový vývoj jednotlivých NUB, převzata z projektu SENZOR. V dalších kapitolách jsou popsané charakteristiky jednotlivých NUB, postupy a technické vybavení pro jich sběr resp. měření. Dále je zde uveden rozsah a délka sběru/měření jednotlivých NUB s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků. V metodice je také uveden matematický model, který popisuje, jak optimalizovat sběr NUB, tzn. naplánovat obsluhu jednotlivých referenčních bodů, kde bude provedeno osazení zařízení pro měření rychlosti a časových odstupů a do optimalizovaného formuláře bude provedeno kalibrační sčítání vozidel, sledování svícení vozidel, používaní zádržných systému resp. ochranných přileb u cyklistů a motocyklistů a užívání mobilních zařízení za jízdy. Metodika byla certifikována osvědčením Ministerstva dopravy č.j. 113/2014-710-VV/1 ze dne 5. 12. 2014.
  • Předmětem metodiky je stanovení způsobu sběru NUB s využitím matematického modelu, který optimalizuje časové a finanční náklady na sběr NUB. Tato metodika popisuje sledování svícení vozidel, používání zádržných systému ve vozidle, používání telefonního či jiného zařízení za jízdy řidičem, používání přileb při jízdě na kole, měření rychlostí vozidel a časových odstupů mezi nimi. V úvodu metodiky jsou uvedena kritéria pro označování referenčních bodů pro sběr NUB, dále jsou zde uvedeny zásady pro umístění referenčních bodů v případě nutnosti jejich přesunu z důvodu změny dopravně technického charakteru daného místa. Základní síť referenčních bodů je, z důvodu zachování porovnatelnosti dat a možnosti sledovat časový vývoj jednotlivých NUB, převzata z projektu SENZOR. V dalších kapitolách jsou popsané charakteristiky jednotlivých NUB, postupy a technické vybavení pro jich sběr resp. měření. Dále je zde uveden rozsah a délka sběru/měření jednotlivých NUB s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků. V metodice je také uveden matematický model, který popisuje, jak optimalizovat sběr NUB, tzn. naplánovat obsluhu jednotlivých referenčních bodů, kde bude provedeno osazení zařízení pro měření rychlosti a časových odstupů a do optimalizovaného formuláře bude provedeno kalibrační sčítání vozidel, sledování svícení vozidel, používaní zádržných systému resp. ochranných přileb u cyklistů a motocyklistů a užívání mobilních zařízení za jízdy. Metodika byla certifikována osvědčením Ministerstva dopravy č.j. 113/2014-710-VV/1 ze dne 5. 12. 2014. (cs)
Title
  • Methodology for determining the length and extent of surveys of road users with respect to the effective use of funds (en)
  • Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků
  • Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků (cs)
skos:prefLabel
  • Methodology for determining the length and extent of surveys of road users with respect to the effective use of funds (en)
  • Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků
  • Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků (cs)
skos:notation
  • 88/2014-710-VV/1
  • RIV/44994575:_____/14:#0001330!RIV15-TA0-44994575
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(ED2.1.00/03.0064), P(TD020127)
http://linked.open...certifikacniOrgan
  • Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1, Odbor kosmických aktivit a ITS
http://linked.open.../datumCertifikace
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Ekonomický přínos vychází ze snížení nákladů na provádění dopravních průzkumů a je přímo závyslý na jehjich rozsahu.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 28888
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/44994575:_____/14:#0001330
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Metodika stanovení délky a DP
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • indirect road safety performance indicators; direct road safety performance indicators; implementation of national road safety strategy; reducing number of traffic accidents; road safety (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [830A547F7326]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Tento výsledek je veřejně dostupný. Jeho obsah je chráněn autorským zákonem č. 121/200 Sb., dle aktuálního znění.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Frič, Jindřich
  • Havránek, Pavel
  • Striegler, Radim
  • Simonová, Eva
  • Lipl, Martin
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 80 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software