Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In 2012 the Czech Republic had killed nearly 700 people in traffic accidents , of which approximately one-third in cities and towns. Accidents in urban areas can also be attributed also 15,000 severely and slightly injured people. From these statistics, it is clear that modifications junctions leading to increased safety are necessary. Effectiveness research appropriate adjustments to the analysis of large intersections using traffic-engineering parameters deals with the three-year project R & D Technology Agency No. TA01031303 - EFEKTIV .Co-investigator of the project are CDV, v.v.i. a company EDIP Ltd. Investigators from CDV, v.v.i. process of project -related road safety. All procedures related to the capacity of intersections process of solvers companies EDIP , sro As part of this project will be processed two methodologies . Methodology implementation and evaluation of traffic surveys was certified in 2012 by the Ministry of Transport.Follow-up methodology describing the procedure for adjusting the intersections are currently being finalized. Other project outputs are programs to evaluate traffic surveys ( EDIP - Player) and capacitance calculations uncontrolled intersections ( EDIP -Ka ).In the future, going to a web application for simplified assessment variant adjustments uncontrolled intersection, which should facilitate the design of editing large intersections. (en)
- V roce 2012 bylo v České republice usmrceno téměř 700 osob při dopravních nehodách, z toho přibližně jedna třetina ve městech a obcích. K nehodám v intravilánu lze také připsat také 15 000 těžce i lehce zraněných lidí. Z této statistiky jasně vyplývá, že úpravy křižovatek vedoucí ke zvýšení bezpečnosti jsou nutné. Výzkumem efektivity vhodných úprav na rozlehlých křižovatkách pomocí analýzy dopravně - inženýrských parametrů se zabývá tříletý projekt VaV Technologické agentury ČR č. TA01031303 - EFEKTIV. Spoluřešiteli projektu jsou CDV, v. v. i. a firma EDIP s. r. o. Řešitelé z CDV, v. v. i. zpracovávají části projektu související s bezpečností silničního provozu. Veškeré postupy týkající se kapacity křižovatek zpracovávají řešitelé z firmy EDIP, s. r. o. V rámci tohoto projektu budou zpracovány dvě metodiky. Metodika provedení a vyhodnocení dopravních průzkumů byla v roce 2012 certifikovaná Ministerstvem dopravy ČR. Navazující metodika popisující postup pro úpravu křižovatek se v současné době dokončuje. Dalšími výstupy projektu jsou programy pro vyhodnocení dopravních průzkumů (EDIP-Player) a pro kapacitní výpočty neřízených křižovatek (EDIP-Ka). V budoucnu se chystá webová aplikace pro zjednodušené posouzení variant úprav neřízené křižovatky, která by měla usnadnit návrh úprav rozlehlých křižovatek.
- V roce 2012 bylo v České republice usmrceno téměř 700 osob při dopravních nehodách, z toho přibližně jedna třetina ve městech a obcích. K nehodám v intravilánu lze také připsat také 15 000 těžce i lehce zraněných lidí. Z této statistiky jasně vyplývá, že úpravy křižovatek vedoucí ke zvýšení bezpečnosti jsou nutné. Výzkumem efektivity vhodných úprav na rozlehlých křižovatkách pomocí analýzy dopravně - inženýrských parametrů se zabývá tříletý projekt VaV Technologické agentury ČR č. TA01031303 - EFEKTIV. Spoluřešiteli projektu jsou CDV, v. v. i. a firma EDIP s. r. o. Řešitelé z CDV, v. v. i. zpracovávají části projektu související s bezpečností silničního provozu. Veškeré postupy týkající se kapacity křižovatek zpracovávají řešitelé z firmy EDIP, s. r. o. V rámci tohoto projektu budou zpracovány dvě metodiky. Metodika provedení a vyhodnocení dopravních průzkumů byla v roce 2012 certifikovaná Ministerstvem dopravy ČR. Navazující metodika popisující postup pro úpravu křižovatek se v současné době dokončuje. Dalšími výstupy projektu jsou programy pro vyhodnocení dopravních průzkumů (EDIP-Player) a pro kapacitní výpočty neřízených křižovatek (EDIP-Ka). V budoucnu se chystá webová aplikace pro zjednodušené posouzení variant úprav neřízené křižovatky, která by měla usnadnit návrh úprav rozlehlých křižovatek. (cs)
|
Title
| - Nástroj vyhodnocení efektivity vynaložených prostředků při řešení rozlehlých křižovatek
- Nástroj vyhodnocení efektivity vynaložených prostředků při řešení rozlehlých křižovatek (cs)
- Means of assessing the cost effectiveness in solving large intersections (en)
|
skos:prefLabel
| - Nástroj vyhodnocení efektivity vynaložených prostředků při řešení rozlehlých křižovatek
- Nástroj vyhodnocení efektivity vynaložených prostředků při řešení rozlehlých křižovatek (cs)
- Means of assessing the cost effectiveness in solving large intersections (en)
|
skos:notation
| - RIV/44994575:_____/13:#0001121!RIV14-TA0-44994575
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(ED2.1.00/03.0064), P(TA01031303)
|
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44994575:_____/13:#0001121
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - efficiency adjustments intersections; level crossings (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní seminář XIV. dopravně-inženýrské dny
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Striegler, Radim
- Simonová, Eva
- Vyskočilová, Lucie
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |