Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek obsahuje popis výzkumu zaměřeného na rozvoj logického myšlení. Nespecializuje se na detailní popis celého průběhu, ale na závěry z něj plynoucího. Největší pozornost je zde věnována několika základním faktorům, které mají dopad na pozitivní rozvoj logického myšlení jedince pomocí matematických her, kde některé jsou doprovázeny manipulací s předměty. Celý text je doplněn o ukázku záznamového archu, bez kterého by realizace projektu nebyla možná.
- Příspěvek obsahuje popis výzkumu zaměřeného na rozvoj logického myšlení. Nespecializuje se na detailní popis celého průběhu, ale na závěry z něj plynoucího. Největší pozornost je zde věnována několika základním faktorům, které mají dopad na pozitivní rozvoj logického myšlení jedince pomocí matematických her, kde některé jsou doprovázeny manipulací s předměty. Celý text je doplněn o ukázku záznamového archu, bez kterého by realizace projektu nebyla možná. (cs)
- The paper contains description of the research focused on the development of logical thinking. Specialize in the detailed description of the course, but the conclusions arising from it. The greatest attention is paid to several fundamental factors that have a positive impact on the development of logical thinking individuals using mathematical games, where some are accompanied by manipulating objects. Full text is supplemented by a sample answer sheet, without which the project would not be possible. (en)
|
Title
| - Hra, školní prospěch a inteligence jako významné faktory ovlivňující progresi logického myšlení
- Hra, školní prospěch a inteligence jako významné faktory ovlivňující progresi logického myšlení (cs)
- Game, school evaluation and intelligence as important factors influencing the progression of logical thinking (en)
|
skos:prefLabel
| - Hra, školní prospěch a inteligence jako významné faktory ovlivňující progresi logického myšlení
- Hra, školní prospěch a inteligence jako významné faktory ovlivňující progresi logického myšlení (cs)
- Game, school evaluation and intelligence as important factors influencing the progression of logical thinking (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13440/13:43885112!RIV14-MSM-13440___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13440/13:43885112
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Game, mathematical game, Game in the maths education, logical thynking, inteligence. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Moderní trendy ve výce matematiky a přírodovědných předmětů
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Malinová, Dagmar
- Chytrý, Vlastimil
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |