Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article deals with problems of prep-classes. The authors come to think of purpose and educational content of prep-classes in the sphere of children key competences development. School should guarantee that every child, even with diffrenet cultural background, will be successfully adapted to educational process. Children who come from different cultural reality, or from non-supportive reality, must deal with difficulties. That extended the period of their adaptation (en)
- V příspěvku se autorky zabývají problematikou přípravných tříd. Zamýšlejí se nad významem a edukačním obsahem přípravných tříd v oblasti rozvoje kompetencí dětí, které navštěvují tuto třídu při základních nebo základních praktických školách. Škola by měla zabezpečit, aby se dítě s odlišnou kulturní zkušeností mohlo zdárně zapojit do edukace. Děti přicházející z nedostatečně podnětného nebo z odlišného sociálně-kulturního prostředí a musí se vyrovnávat s řadou těžkostí, které jim komplikují nástup do základního vzdělávání a prodlužují dobu adaptace na nové prostředí.
- V příspěvku se autorky zabývají problematikou přípravných tříd. Zamýšlejí se nad významem a edukačním obsahem přípravných tříd v oblasti rozvoje kompetencí dětí, které navštěvují tuto třídu při základních nebo základních praktických školách. Škola by měla zabezpečit, aby se dítě s odlišnou kulturní zkušeností mohlo zdárně zapojit do edukace. Děti přicházející z nedostatečně podnětného nebo z odlišného sociálně-kulturního prostředí a musí se vyrovnávat s řadou těžkostí, které jim komplikují nástup do základního vzdělávání a prodlužují dobu adaptace na nové prostředí. (cs)
|
Title
| - Edukace v přípravných třídách pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
- Edukace v přípravných třídách pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí (cs)
- Education in the preparatory classes for children from socially disadvantaged backgrounds (en)
|
skos:prefLabel
| - Edukace v přípravných třídách pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
- Edukace v přípravných třídách pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí (cs)
- Education in the preparatory classes for children from socially disadvantaged backgrounds (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/10:00005638!RIV11-MPS-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/10:00005638
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Socially and culturally deprived environment; pedagogical intervention; education; pre-school age children; postponed school attendance; preparatory grade curriculum (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Etické a psychologicko-pedagogické aspekty práce s dětmi z odlišného sociokulturního prostředí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Čepičková-Brtnová, Ivana
- Šikulová, Renata
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |