Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This contribution deals with an analysis of pupil´s mistakes in the TIMSS exercises that focused on the field of chemistry and with a comparative analysis of such mistakes made by Czech pupils and pupils from other countries in the world, who participated in the TIMSS research. Subject to the analysis are exercises created for pupils of 4th or 8th grades. Subject-matter of the analysis are exercises in the following thematic units: %22Aggregate and changes in substances%22, %22Sorting and properties of substances%22 (by pupils of 4thgrades) and further about exercises in the thematic units %22Chemical reactions%22, %22Properties of substances%22, %22Sorting and composition of substances%22. Pupils´ results of exercises in the above thematic units are subject to a comparative analysis in the light of gender differences, type of the thematic unit and intellectual operations that are necessary for solving the respective type of the exercises. Furthermore, common wrong answe (en)
- Příspěvek se zaměřuje na analýzu žákovských chyb v úlohách TIMSS zaměřených na oblast chemie a komparační analýzu těchto chyb mezi českými žáky a žáky z ostatních zemí světa, kteří se výzkumu TIMSS zúčastnili. Analyzovány budou úlohy pro žáky 4. ročníků a žáky 8. ročníků. Jedná se o úlohy v tematických celcích %22Skupenství a změny látek%22, %22Třídění a vlastnosti látek%22 (u žáků 4. ročníku) a úlohy v tematických celcích %22Chemické reakce%22, %22Vlastnosti látek%22, %22Třídění a složení látek%22. Výsledky řešení úloh z těchto tematických celků jsou podrobeny komparační analýze z hlediska genderových rozdílů, z hlediska typu tematického celku a z hlediska myšlenkových operací nutných pro řešení daných typů úloh. V příspěvku jsou dále diskutovány typické chybné odpovědi žáků u vybraných úloh a identifikovány převažující miskoncepce žáků.
- Příspěvek se zaměřuje na analýzu žákovských chyb v úlohách TIMSS zaměřených na oblast chemie a komparační analýzu těchto chyb mezi českými žáky a žáky z ostatních zemí světa, kteří se výzkumu TIMSS zúčastnili. Analyzovány budou úlohy pro žáky 4. ročníků a žáky 8. ročníků. Jedná se o úlohy v tematických celcích %22Skupenství a změny látek%22, %22Třídění a vlastnosti látek%22 (u žáků 4. ročníku) a úlohy v tematických celcích %22Chemické reakce%22, %22Vlastnosti látek%22, %22Třídění a složení látek%22. Výsledky řešení úloh z těchto tematických celků jsou podrobeny komparační analýze z hlediska genderových rozdílů, z hlediska typu tematického celku a z hlediska myšlenkových operací nutných pro řešení daných typů úloh. V příspěvku jsou dále diskutovány typické chybné odpovědi žáků u vybraných úloh a identifikovány převažující miskoncepce žáků. (cs)
|
Title
| - Výsledky výzkumů TIMSS - inspirace pro učitele přírodovědných předmětů
- The results of the TIMSS researches - the inspiration for science teachers (en)
- Výsledky výzkumů TIMSS - inspirace pro učitele přírodovědných předmětů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Výsledky výzkumů TIMSS - inspirace pro učitele přírodovědných předmětů
- The results of the TIMSS researches - the inspiration for science teachers (en)
- Výsledky výzkumů TIMSS - inspirace pro učitele přírodovědných předmětů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/10:00005614!RIV11-GA0-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/10:00005614
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - TIMSS; chemistry; aggregate and changes in substances; sorting and properties of substances; chemical reactions; analysis of pupil´s mistakes (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Škoda, Jiří
- Doulík, Pavel
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |