Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je zaměřen na hlavní cíle a úkoly multikulturní výchovy a vzdělávání podle Rámcových vzdělávacích programů v českém školství, které mají napomáhat českým žákům i cizincům získat znalosti a schopnosti potřebné k jejich efektivnímu zapojení se do pluralitní demokratické společnosti a současně je naučit komunikovat. Pozornost je věnována sociokulturním aspektům při výuce češtiny jako cizího jazyka., neboť uvědomění si odlišností pomůže učiteli pochopit obtíže, s kterými se žáci a studenti-cizinci při studiu setkají, i interpretovat jejich chyby v ústním i písemném projevu a omezit jejich výskyt. Cílem příspěvku je ukázat, že učit se cizímu jazyku znamená učit se také cizí kultuře, učit se úspěšně kombinovat znalosti lingvistické s kulturními v sociální interakci.
- Příspěvek je zaměřen na hlavní cíle a úkoly multikulturní výchovy a vzdělávání podle Rámcových vzdělávacích programů v českém školství, které mají napomáhat českým žákům i cizincům získat znalosti a schopnosti potřebné k jejich efektivnímu zapojení se do pluralitní demokratické společnosti a současně je naučit komunikovat. Pozornost je věnována sociokulturním aspektům při výuce češtiny jako cizího jazyka., neboť uvědomění si odlišností pomůže učiteli pochopit obtíže, s kterými se žáci a studenti-cizinci při studiu setkají, i interpretovat jejich chyby v ústním i písemném projevu a omezit jejich výskyt. Cílem příspěvku je ukázat, že učit se cizímu jazyku znamená učit se také cizí kultuře, učit se úspěšně kombinovat znalosti lingvistické s kulturními v sociální interakci. (cs)
- This paper is focused on the main objectives and tasks of multicultural education and training according to the framework of educational programs in the Czech education which may help to Czech and foreign students to gain knowledge and skills needed for their effective participation in a pluralist democratic society and to learn them to communicate. Attention is paid to socio-cultural aspects in teaching Czech as a foreign language. Because awareness of the differences will help teachers to understand the difficulties that pupils and student-foreigners meet in their studies and to interpret their errors in oral and written expression and to reduce their incidence. The purpose of this paper is to show that learning a foreign language is to learn a foreign culture, to learn to successfully combine knowledge of cultural linguistic social interaction. (en)
|
Title
| - Sociokulturní aspekty při výuce češtiny jako cizího jazyka
- Sociokulturní aspekty při výuce češtiny jako cizího jazyka (cs)
- Socio-cultural aspects in teaching Czech as a foreign language (en)
|
skos:prefLabel
| - Sociokulturní aspekty při výuce češtiny jako cizího jazyka
- Sociokulturní aspekty při výuce češtiny jako cizího jazyka (cs)
- Socio-cultural aspects in teaching Czech as a foreign language (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/09:00005294!RIV10-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/09:00005294
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - socio-cultural competence; socio-cultural basics; reference framework and standard; language teaching policy; multiculturalism; communication in multiethnical class; contrastive linguistics; social- cultural aspects (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |