Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V předkládaný text, se zabývá problematikou vymezování intervencí k dítěti s diagnózou porucha chování. (MKN-10). Uvádí teoretická východiska pro nastavení výchovné práce směrem k funkčním částem systému osobnosti. Upozorňuje na význam existenciálně pojatých východisek i cílů v oblasti nápravy socializační odchylky jedince. Pozornost věnuje takovým kategoriím jako je víra, důvěra a všeobecně závazné pravidlo. Text je prezentací tezí rozsáhlejšího projektu.1 Ten se zabýval otázkou, efektu sociokulturního znevýhodnění v systému sociálně exkludovaných lokalit. Předmětem zájmu bylo setkání systému tradiční romské formace s její potenciální českou alternativou a následné poměřování s majoritou. Ke specifickým sociokulturním podmínkám, k jevům souvisejících se sociálně vyloučenými lokalitami a jejich možnému vlivu na školní (a tedy i společenský) úspěch, bylo v celém výzkum přistupováno z perspektivy, která klade důraz na výklad jednání osob v nich žijících v kontextu systémového pojetí.
- V předkládaný text, se zabývá problematikou vymezování intervencí k dítěti s diagnózou porucha chování. (MKN-10). Uvádí teoretická východiska pro nastavení výchovné práce směrem k funkčním částem systému osobnosti. Upozorňuje na význam existenciálně pojatých východisek i cílů v oblasti nápravy socializační odchylky jedince. Pozornost věnuje takovým kategoriím jako je víra, důvěra a všeobecně závazné pravidlo. Text je prezentací tezí rozsáhlejšího projektu.1 Ten se zabýval otázkou, efektu sociokulturního znevýhodnění v systému sociálně exkludovaných lokalit. Předmětem zájmu bylo setkání systému tradiční romské formace s její potenciální českou alternativou a následné poměřování s majoritou. Ke specifickým sociokulturním podmínkám, k jevům souvisejících se sociálně vyloučenými lokalitami a jejich možnému vlivu na školní (a tedy i společenský) úspěch, bylo v celém výzkum přistupováno z perspektivy, která klade důraz na výklad jednání osob v nich žijících v kontextu systémového pojetí. (cs)
- This article is focusing on problems regarding determination of intervention to the children with a diagnosis of behavioural disorder. (MKN-10). It presents theoretical background for setting educational work towards the functional parts of the system of personality. It highlights the importance of existentional solutions and objectives in rehabilitation of socialization disorder of individual. It brings attention to categories such as faith, trust and commonly used rules. (en)
|
Title
| - Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy
- Reeducation programs and their inovative contents by intervention of behavioural disorder (en)
- Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy
- Reeducation programs and their inovative contents by intervention of behavioural disorder (en)
- Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/09:00005245!RIV10-MPS-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/09:00005245
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - freedom; norm; self-control; alternative methods; reeducation; socialization disorder; social-ecological model; system conception; belief; confidence; credibility; substitution freedom; norm; self-control; alternative methods; reeducation; socialization disorder; social-ecological model; system conception; belief; confidence; credibility; substitution (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Elichová, Markéta
- Smolík, Arnošt
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |