Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Příspěvek uvádí názor na hodnocení znalostí žáků a studentů způsobem testování. Autor dokazuje, že výběr jedné správné odpovědi ze čtyř nabídnutých odpovědí umožní vždy určitému počtu studentů projít úspěšně testy, aniž by se cokoliv naučili. Autor se domnívá, že je potřeba omezit přezkušování pomocí testů. Největší pozornost je třeba věnovat praktickému počítání příkladů, rozborům úloh a hledání logického postupu řešení. Autor by rád vyvolal otevřenou diskuzi na toto téma.
- Příspěvek uvádí názor na hodnocení znalostí žáků a studentů způsobem testování. Autor dokazuje, že výběr jedné správné odpovědi ze čtyř nabídnutých odpovědí umožní vždy určitému počtu studentů projít úspěšně testy, aniž by se cokoliv naučili. Autor se domnívá, že je potřeba omezit přezkušování pomocí testů. Největší pozornost je třeba věnovat praktickému počítání příkladů, rozborům úloh a hledání logického postupu řešení. Autor by rád vyvolal otevřenou diskuzi na toto téma. (cs)
- The paper presents views on the assessment of knowledge the pupils and students tested way. Author proves that if the student chooses from four offered one correct answer, so this method will always be a certain number of students have successfully passed the tests without anything learned. The author believes that it is necessary to restrict testing. The greatest attention should be paid to the practical computation examples, analyzes of problems and finding a logical solution procedure. The author would like produced an open discussion on this topic. (en)
|
Title
| - Analyze one of the causes of the bad knowledge Analyze One of the Causes of the Bad Knowledge of Czech Pupils (en)
- Analýza jedné z příčin špatných znalostí českých žáků
- Analýza jedné z příčin špatných znalostí českých žáků (cs)
|
skos:prefLabel
| - Analyze one of the causes of the bad knowledge Analyze One of the Causes of the Bad Knowledge of Czech Pupils (en)
- Analýza jedné z příčin špatných znalostí českých žáků
- Analýza jedné z příčin špatných znalostí českých žáků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13420/13:43885576!RIV14-MSM-13420___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13420/13:43885576
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - the Test, PISA, OECD (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - JTIE Časopis pro technickou a informační výchovu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |