About: Device to increase passive safety of bus during frontal impact     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The proposed functional specimen provides reduction of the frontal impact effects. The absorption element significantly reduces chassis deceleration during the impact speed 25-30 km/h, which is reduced below 10 g. The absorption element causes a gradual and steady increase of deformation force and reduces initial deformation peak. Passive safety of the driver is simultaneously increased through the sub-frame under the driver's seat. The subframe is slidably mounted on the main chassis and during the frontal impact is moved backward together with a part of the floor. (en)
  • Navržený funkční vzorek umožňuje snížit následky čelního nárazu. Při střetové rychlosti 25-30 km/h výrazně omezí zpomalení vznikající na rámu podvozku, kde dojde ke snížení přetížení pod 10 g. Při nárazu způsobuje postupný a rovnoměrný nárůst deformační síly a snížení počáteční špičky zpomalení. Pasivní bezpečnost řidiče je současně zvýšena pomocí pomocného rámu pod pracovištěm řidiče, který nese jeho sedačku. Tento pomocný rám je suvně uložen na hlavním rámu podvozku a při čelním nárazu se odsouvá spolu s částí podlahy a sedačkou směrem vzad.
  • Navržený funkční vzorek umožňuje snížit následky čelního nárazu. Při střetové rychlosti 25-30 km/h výrazně omezí zpomalení vznikající na rámu podvozku, kde dojde ke snížení přetížení pod 10 g. Při nárazu způsobuje postupný a rovnoměrný nárůst deformační síly a snížení počáteční špičky zpomalení. Pasivní bezpečnost řidiče je současně zvýšena pomocí pomocného rámu pod pracovištěm řidiče, který nese jeho sedačku. Tento pomocný rám je suvně uložen na hlavním rámu podvozku a při čelním nárazu se odsouvá spolu s částí podlahy a sedačkou směrem vzad. (cs)
Title
  • Device to increase passive safety of bus during frontal impact (en)
  • Zařízení pro zvýšení pasivní bezpečnosti autobusu při čelním nárazu
  • Zařízení pro zvýšení pasivní bezpečnosti autobusu při čelním nárazu (cs)
skos:prefLabel
  • Device to increase passive safety of bus during frontal impact (en)
  • Zařízení pro zvýšení pasivní bezpečnosti autobusu při čelním nárazu
  • Zařízení pro zvýšení pasivní bezpečnosti autobusu při čelním nárazu (cs)
skos:notation
  • RIV/27872904:_____/13:#0000003!RIV14-MPO-27872904
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI2/489)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Funkční vzorek umožňuje snížit následky čelního nárazu. Zařízení pro absorpci kinetické energie při čelním střetu autobuse je nutnou součástí strategických plánů pro udržení či zvýšení prodeje vozidel SOR. Zvýšením kvality výrobků dojde ke zvýšení konkurenceschopnosti výrobce SOR Libchavy, díky čemuž se předpokládá nárůst obratu firmy o zakázky v hodnotě jednotek mil. Kč ročně.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 118278
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/27872904:_____/13:#0000003
http://linked.open...terniIdentifikace
  • B001
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Frontal impact, deformation element, energy absorption (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [28E7A0BF8C12]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Licenční či obdobná smlouva není zatím uzavřena, výsledek je využíván na základě smlouvy o využití výsledků výzkumu a vývoje č. 2014-489001 uzavřená 3.3.2014 s VCA s.r.o., IČ 28772904, a SOR Libchavy spol. s r.o., IČ 15030865; kontakt - Petr Pavlata, Rumunská 12, 120 00 Praha 2, tel. 724 046 367, petr.pavlata@vca.cz
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Černý, Jan
  • Džugan, Ján
  • Martinů, Michal
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 82 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software