About: Internalizace marketingu v českém managementu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • When we explore the role of marketing concept in decisions of Czech management by direct interviewing, the problem of self projection can immerge as the influence of professional environment. Then the estimation of the real – internalized relation towards marketing and its activities leads to the research task. One of the ways how to investigate it is to look at managers in their private life of normal consumers when they are not surrounded by professional atmosphere and pressures. The sense of this article is to explore such direction and to evaluate its possibilities. by data mining of MML-TGI database. (en)
  • Při zkoumání role marketingového přístupu v rozhodování českého managementu pomocí přímého dotazování se objevuje díky vlivu profesního prostředí problém možné sebeprojekce. Pak odhad reálného, internalizovaného vztahu k marketing a jeho aktivitám vede ke speciálnímu výzkumnému úkolu. Jedna z možností, jak tento vztah zkoumat, leží v pohledu do soukromého života manažerů jako běžných spotřebitelů, kdy nejsou obklopeni atmosférou pracoviště a s ní spojenými tlaky. Smyslem tohoto článku je prozkoumat možnosti takového přístupu v databázi MML-TGI.
  • Při zkoumání role marketingového přístupu v rozhodování českého managementu pomocí přímého dotazování se objevuje díky vlivu profesního prostředí problém možné sebeprojekce. Pak odhad reálného, internalizovaného vztahu k marketing a jeho aktivitám vede ke speciálnímu výzkumnému úkolu. Jedna z možností, jak tento vztah zkoumat, leží v pohledu do soukromého života manažerů jako běžných spotřebitelů, kdy nejsou obklopeni atmosférou pracoviště a s ní spojenými tlaky. Smyslem tohoto článku je prozkoumat možnosti takového přístupu v databázi MML-TGI. (cs)
Title
  • Internalizace marketingu v českém managementu
  • Internalizace marketingu v českém managementu (cs)
  • Internalization of Marketing in Czech Management (en)
skos:prefLabel
  • Internalizace marketingu v českém managementu
  • Internalizace marketingu v českém managementu (cs)
  • Internalization of Marketing in Czech Management (en)
skos:notation
  • RIV/27266150:_____/13:#0000085!RIV14-MSM-27266150
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 80801
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/27266150:_____/13:#0000085
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • internalization of marketing, segmentation of management, marketing indicators, marketing research, consumers (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2D505C7AD48B]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Koudelka, Jan
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software