Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - When we explore the role of marketing concept in decisions of Czech management by direct interviewing, the problem of self projection can immerge as the influence of professional environment. Then the estimation of the real – internalized relation towards marketing and its activities leads to the research task. One of the ways how to investigate it is to look at managers in their private life of normal consumers when they are not surrounded by professional atmosphere and pressures. The sense of this article is to explore such direction and to evaluate its possibilities. by data mining of MML-TGI database. (en)
- Při zkoumání role marketingového přístupu v rozhodování českého managementu pomocí přímého dotazování se objevuje díky vlivu profesního prostředí problém možné sebeprojekce. Pak odhad reálného, internalizovaného vztahu k marketing a jeho aktivitám vede ke speciálnímu výzkumnému úkolu. Jedna z možností, jak tento vztah zkoumat, leží v pohledu do soukromého života manažerů jako běžných spotřebitelů, kdy nejsou obklopeni atmosférou pracoviště a s ní spojenými tlaky. Smyslem tohoto článku je prozkoumat možnosti takového přístupu v databázi MML-TGI.
- Při zkoumání role marketingového přístupu v rozhodování českého managementu pomocí přímého dotazování se objevuje díky vlivu profesního prostředí problém možné sebeprojekce. Pak odhad reálného, internalizovaného vztahu k marketing a jeho aktivitám vede ke speciálnímu výzkumnému úkolu. Jedna z možností, jak tento vztah zkoumat, leží v pohledu do soukromého života manažerů jako běžných spotřebitelů, kdy nejsou obklopeni atmosférou pracoviště a s ní spojenými tlaky. Smyslem tohoto článku je prozkoumat možnosti takového přístupu v databázi MML-TGI. (cs)
|
Title
| - Internalizace marketingu v českém managementu
- Internalizace marketingu v českém managementu (cs)
- Internalization of Marketing in Czech Management (en)
|
skos:prefLabel
| - Internalizace marketingu v českém managementu
- Internalizace marketingu v českém managementu (cs)
- Internalization of Marketing in Czech Management (en)
|
skos:notation
| - RIV/27266150:_____/13:#0000085!RIV14-MSM-27266150
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/27266150:_____/13:#0000085
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - internalization of marketing, segmentation of management, marketing indicators, marketing research, consumers (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |