Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The purpose of the article is to clarify the profile role of a product manager in present entrepreneurial routine in the Czech Republic. It is said about the Product Manager that he is a product evangelist, responsible for managing full product lifecycles of their products, while ensuring accurate schedules, product features, and making sure that product benefits are communicated to business partners and customers. The author´s objective was to provide a look insight in to the realistic picture of product managers´ job as well as to describe the skills, education, experience and attributes required for the product management position. The research proved that implementation role of employees in a product oriented organization prevails over coordination role with the exception of activities aimed at collecting and processing data for marketing analysis. Diversity of the prevailing roles in the segment “production companies” and “distributors and trading companies” were identified and proved by statistic verification. Also a type position of a product manager was created. (en)
- Příspěvek se věnuje interdisciplinární problematice lidského faktoru v produktovém managementu s důrazem na identifikaci povahy pracovní role produktového manažera. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumný projekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici „Produktový manažer“ v České republice kladeny. Ve druhé etapě autorka použila metodu dotazníkového šetření. Výzkumný projekt potvrdil aktuálnost produktově orientované organizace marketingu, která se uplatňuje v 82,4 % zkoumaných organizací. Platnost této organizační formy byla potvrzena v 94 % velkých organizacích, které byly zastoupeny 1/5 v analyzovaném souboru. V malých podnicích s počtem zaměstnanců 10 až 49 a v organizacích řazených do skupiny „mikropodniky“ se jak realizační, tak koordinační role produktového manažera uplatňuje méně často, neboť v těchto organizacích je koncepční nastavení implementace produktové politiky častěji svěřeno jiným pracovníkům, případně není prováděno vůbec. Míru vlivu příslušnosti podnikové organizace do segmentů „produkční organizace“ a „distribuční organizace“ na rozložení odpovědí na jednotlivé výzkumné otázky autorka přezkoumala užitím Pearsonova chí-kvadrát testu. V návaznosti na výzkumný projekt autorka vytvořila typovou pozici „Produktový manažer“, která definuje činnosti produktového manažera, charakter jeho práce a obvyklé pracovní podmínky.
- Příspěvek se věnuje interdisciplinární problematice lidského faktoru v produktovém managementu s důrazem na identifikaci povahy pracovní role produktového manažera. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumný projekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici „Produktový manažer“ v České republice kladeny. Ve druhé etapě autorka použila metodu dotazníkového šetření. Výzkumný projekt potvrdil aktuálnost produktově orientované organizace marketingu, která se uplatňuje v 82,4 % zkoumaných organizací. Platnost této organizační formy byla potvrzena v 94 % velkých organizacích, které byly zastoupeny 1/5 v analyzovaném souboru. V malých podnicích s počtem zaměstnanců 10 až 49 a v organizacích řazených do skupiny „mikropodniky“ se jak realizační, tak koordinační role produktového manažera uplatňuje méně často, neboť v těchto organizacích je koncepční nastavení implementace produktové politiky častěji svěřeno jiným pracovníkům, případně není prováděno vůbec. Míru vlivu příslušnosti podnikové organizace do segmentů „produkční organizace“ a „distribuční organizace“ na rozložení odpovědí na jednotlivé výzkumné otázky autorka přezkoumala užitím Pearsonova chí-kvadrát testu. V návaznosti na výzkumný projekt autorka vytvořila typovou pozici „Produktový manažer“, která definuje činnosti produktového manažera, charakter jeho práce a obvyklé pracovní podmínky. (cs)
|
Title
| - Identifikace role produktového manažera a vytvoření standardní typové pozice Produktový manažer
- Identifikace role produktového manažera a vytvoření standardní typové pozice Produktový manažer (cs)
- Identification of Product Manager´s Roles and Creation of the Type Position %22Product Manager%22 (en)
|
skos:prefLabel
| - Identifikace role produktového manažera a vytvoření standardní typové pozice Produktový manažer
- Identifikace role produktového manažera a vytvoření standardní typové pozice Produktový manažer (cs)
- Identification of Product Manager´s Roles and Creation of the Type Position %22Product Manager%22 (en)
|
skos:notation
| - RIV/27266150:_____/12:#0000026!RIV13-MSM-27266150
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/27266150:_____/12:#0000026
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - human factor, marketing organization, personnel, product management responsibilities, product manager, profile role (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |