About: Kryptoměny jako marketingový nástroj     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Cryptocurrencies and especially Bitcoin are a relatively new phenomenon. Currencies based on blockchain (P2P decentralized system of validation) exist from 2009 and represent a multi-billion market. In this paper we argue that they can be seen as a highly untapped potential for marketing. First, they can be used to raise the profile of the company. The number of companies in physical stores or on the internet accepting Bitcoins is low and each new place gives rise of curiosity and attracts new customers not only in the Bitcoin community but even in general public. This potential is untapped, even though the introduction of the possibility to accept Bitcoin is very simple and requires no knowledge of the entire system or even any manipulation of these currencies.Second, we have shown the potential of cryptocurrencies in micromarketing. We have shown that users of Bitcoin can be considered as a specific group of young, educated men, mostly libertarianoriented. Such information can be used to better target audiences. In the future, we can expect further expansion of cryptocurrencies, which allows even more precise customer segmentation and targeting of marketing campaigns. (en)
  • Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupinu. V budoucnu můžeme očekávat další rozšíření kryptoměn, což umožní i přesnější segmentaci zákazníků a cílené zaměření marketingových kampaní.
  • Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupinu. V budoucnu můžeme očekávat další rozšíření kryptoměn, což umožní i přesnější segmentaci zákazníků a cílené zaměření marketingových kampaní. (cs)
Title
  • Kryptoměny jako marketingový nástroj
  • Kryptoměny jako marketingový nástroj (cs)
  • UsingCryptocurrencies as a Marketing Tool (en)
skos:prefLabel
  • Kryptoměny jako marketingový nástroj
  • Kryptoměny jako marketingový nástroj (cs)
  • UsingCryptocurrencies as a Marketing Tool (en)
skos:notation
  • RIV/26138077:_____/15:#0000536!RIV15-MSM-26138077
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 243
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/26138077:_____/15:#0000536
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Bitcoin; Cryptocurrency; Marketing; Micromarketing; Advertising (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [CAB8351AC151]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Znojmo
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Znojmo
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Nové trendy, New Trends 2014
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Heissler, Herbert
  • Blahout, Michal
  • Stroukal, Dominik
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
https://schema.org/isbn
  • 978-80-87314-67-8
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software