Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je zaměřen na problematiku komunikace vysokých škol s veřejností – především s potenciálními zákazníky, studenty středních škol. Smyslem a základní myšlenkou bylo zpracovat změny na mediálním trhu, definovat trendy tisku, rádia, televize, internetu, venkovní a mobilní reklamy, kinoreklamy a videoreklamy. Analyzovat reálnou situaci vysokých škol vzhledem ke snižujícímu se počtu potenciálních uchazečů o studium. Diskutovat možnosti obsahově zajímavé komunikace škol v různých médiích, která by měla spoluvytvářet kladné image, vzbuzovat pozornost široké veřejnosti, vést potenciální studenty k rozhodnutí „k nákupu“.
- Příspěvek je zaměřen na problematiku komunikace vysokých škol s veřejností – především s potenciálními zákazníky, studenty středních škol. Smyslem a základní myšlenkou bylo zpracovat změny na mediálním trhu, definovat trendy tisku, rádia, televize, internetu, venkovní a mobilní reklamy, kinoreklamy a videoreklamy. Analyzovat reálnou situaci vysokých škol vzhledem ke snižujícímu se počtu potenciálních uchazečů o studium. Diskutovat možnosti obsahově zajímavé komunikace škol v různých médiích, která by měla spoluvytvářet kladné image, vzbuzovat pozornost široké veřejnosti, vést potenciální studenty k rozhodnutí „k nákupu“. (cs)
- The paper is focused on communication with the public universities - especially with potential customers, high school students. The purpose and basic idea was to handle changes in the media market, define the trends of press, radio, television, Internet, and mobile outdoor advertising, cinema and video. Analyze the real situation of universities due to the declining number of potential applicants. Discuss the possibility to have an interesting communication schools in various media, which should help to create a positive image, arouse public attention, leading to potential students decide %22to buy%22. (en)
|
Title
| - Communication Potential of the Medium, their Use in Communication with Public Universities (en)
- Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností
- Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností (cs)
|
skos:prefLabel
| - Communication Potential of the Medium, their Use in Communication with Public Universities (en)
- Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností
- Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností (cs)
|
skos:notation
| - RIV/26138077:_____/14:#0000566!RIV15-MSM-26138077
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/26138077:_____/14:#0000566
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Higher education; Media; Television; Radio; Print; Internet; Social networking; Event (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Petrů, Naděžda
- Marejka, Maroš
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |