Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - There is no doubt that governments, scientific teams, specialists in the theory as well as in manufacturing, business and communication and the practice of the countries undergoing the current crisis seek all possibilities to contribute to the economic recovery and help start the expected economic growth. We can see different opinions in the communication theory and practice about the level of intensity in the use of marketing communications at this turbulent time. The paper strongly suggests it is right to seek the competitive advantage in this situation and by a strategically thought out and creatively perfectly managed communication prepare good starting points for the post-crisis stage in the development of the economic life of the country. (en)
- Není pochyb o tom, že vlády, vědecké týmy, odborníci na teorii, stejně jako oblast výroby, obchodu a komunikace a praxe v zemích procházejících současnou krizí hledají všechny možnosti, jak přispět k hospodářskému oživení a napomoci zahájení očekávaného ekonomického růstu. Můžeme sledovat různé názory v komunikační teorii a praxi na úrovni intenzity používání marketingové komunikace v této turbulentní době. Článek doporučuje vyhledávání konkurenční výhody v této situaci a strategicky promyšlenou a tvořivě perfektně zvládnutou komunikací připravit dobré výchozí body pro post-krizovou fázi vývoje hospodářského života země.
- Není pochyb o tom, že vlády, vědecké týmy, odborníci na teorii, stejně jako oblast výroby, obchodu a komunikace a praxe v zemích procházejících současnou krizí hledají všechny možnosti, jak přispět k hospodářskému oživení a napomoci zahájení očekávaného ekonomického růstu. Můžeme sledovat různé názory v komunikační teorii a praxi na úrovni intenzity používání marketingové komunikace v této turbulentní době. Článek doporučuje vyhledávání konkurenční výhody v této situaci a strategicky promyšlenou a tvořivě perfektně zvládnutou komunikací připravit dobré výchozí body pro post-krizovou fázi vývoje hospodářského života země. (cs)
|
Title
| - Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době
- Marketing communication strategy in turbulent crisis time (en)
- Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době (cs)
|
skos:prefLabel
| - Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době
- Marketing communication strategy in turbulent crisis time (en)
- Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové době (cs)
|
skos:notation
| - RIV/26138077:_____/10:#0000160!RIV11-MSM-26138077
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/26138077:_____/10:#0000160
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Crisis; Turbulent Time; Communication Background; Marketing Communication; Communication Strategy; Creative Approaches; Marketing Research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |