Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The seat Futurio VPB 32 P1 has completely untraditional construction. Framework from aluminium profiles is equipped with sections of upholstery, which dont contain classical backrest and seating part, but they contain only transverse-tense girdles. Seat clamping in the carriage is untraditional too. The seat Futuro is clamped in the side of the carriage through main supporting tubes of seat frame, which completely detaches place under the seat and makes possible almost perfect access for cleaning the floor under the seat. In operations, where the emphasis is laid on vandalism resistance, girdles might be substitude with wooden plates. (en)
- Sedadlo Futuro VPB32 P1 má zcela netradiční konstrukci. Nosná kostra zhliníkových profilů je opatřena segmenty čalounění, které neobsahují klasické plochy pro sezení a opření, ale pouze příčně natažené popruhy. Netradičnost konstrukce podtrhuje i systém uchycení sedadla ke kostře vozu. Sedadlo Futuro je kotveno do bočnice vozu prostřednictvím hlavních nosných trubek rámu sedadla což zcela uvolní prostor pod sedadlem a umožní tak téměř dokonalý přístup při čistění podlahy pod sedadlem. Vprovozech, kde je kladený důraz na odolnost vůči vandalizmu je možné popruhy nahradit dřevěnými lamelami.
- Sedadlo Futuro VPB32 P1 má zcela netradiční konstrukci. Nosná kostra zhliníkových profilů je opatřena segmenty čalounění, které neobsahují klasické plochy pro sezení a opření, ale pouze příčně natažené popruhy. Netradičnost konstrukce podtrhuje i systém uchycení sedadla ke kostře vozu. Sedadlo Futuro je kotveno do bočnice vozu prostřednictvím hlavních nosných trubek rámu sedadla což zcela uvolní prostor pod sedadlem a umožní tak téměř dokonalý přístup při čistění podlahy pod sedadlem. Vprovozech, kde je kladený důraz na odolnost vůči vandalizmu je možné popruhy nahradit dřevěnými lamelami. (cs)
|
Title
| - Interior model and seat prototype into the railway coaches FUTURO VPB-32 P1 (en)
- Model interiéru a prototyp sedadla do železničních vagonů pro regionální přepravu - FUTURO - VPB-32 P1
- Model interiéru a prototyp sedadla do železničních vagonů pro regionální přepravu - FUTURO - VPB-32 P1 (cs)
|
skos:prefLabel
| - Interior model and seat prototype into the railway coaches FUTURO VPB-32 P1 (en)
- Model interiéru a prototyp sedadla do železničních vagonů pro regionální přepravu - FUTURO - VPB-32 P1
- Model interiéru a prototyp sedadla do železničních vagonů pro regionální přepravu - FUTURO - VPB-32 P1 (cs)
|
skos:notation
| - RIV/25855042:_____/04:VPB32P1!RIV/2005/MPO/BORCA5/N
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/25855042:_____/04:VPB32P1
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - Výrobní provoz f.BORCAD cz.s.r.o.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Šířka sedací plochy 450 mm,hloubka sed.pl.450 mm,výška sed.pl.450 mm,celk.výška 1180 mm,úhel sed.pl. 7o,úhel opěrné pl. 16,5o,hmotnost 30 kg,15 kg na místo
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |