Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Tento článek se zabývá řešením sledování efektivnosti e-learningových aplikací ve firemním vzdělávání. Ačkoliv se e-learning stal dnes již běžnou formou výuky vzdělávání zaměstnanců především u středních a velkých firem, není vždy sledováno, zda je tato forma výuka úspěšná. Jak jsou firmy připraveny sledovat a monitorovat, zda je výuka efektivní? Jsou efekty z výuky skutečným přínosem pro firmu? To byly otázky, které vedly k provedení průzkumu, zjišťujícího úspěšnost školení zaměstnanců formou e-learningu.
- Tento článek se zabývá řešením sledování efektivnosti e-learningových aplikací ve firemním vzdělávání. Ačkoliv se e-learning stal dnes již běžnou formou výuky vzdělávání zaměstnanců především u středních a velkých firem, není vždy sledováno, zda je tato forma výuka úspěšná. Jak jsou firmy připraveny sledovat a monitorovat, zda je výuka efektivní? Jsou efekty z výuky skutečným přínosem pro firmu? To byly otázky, které vedly k provedení průzkumu, zjišťujícího úspěšnost školení zaměstnanců formou e-learningu. (cs)
- At present, e-learning is used as a form of corporate training mainly by large companies. This form of learning provides many benefits. Often mentioned are the savings in transport costs, teacher, classroom rental, etc. The teaching has become flexible for students and is available for a large group of students regardless of their location. Do companies measure the effectiveness of e-learning courses? And to what extent? The article deals with the evaluation models of e-learning applications. They are presented in the article, together with selected results of a survey aimed at measuring the effectiveness of e-learning courses in organizations in the Czech Republic. (en)
|
Title
| - E-Learning in Corporate Training (en)
- ICT a e-learning ve firemním vzdělávání
- ICT a e-learning ve firemním vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - E-Learning in Corporate Training (en)
- ICT a e-learning ve firemním vzdělávání
- ICT a e-learning ve firemním vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/25473361:_____/11:#0000727!RIV12-MSM-25473361
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/25473361:_____/11:#0000727
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - application; effectivity; e-learning; employee; Kirkpatrick/Phillips model; ROI; survey; student; training (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ekonomické listy CES VŠEM
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |