Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The methodology was established under the project VaV MD %22Railroad crossing in the Cezch Rep. transport system%22. The main investigator is KPM CONSULT, a.s. Period is 2008-2009. The biggest problem of higher use of rail lines non-coridor transport systems in the CR region, a large number of railway crossings secured only %22crisis%22. The reason is to reduce the speed of passing trains. It may be noted that the total number of passes around 1340, directly affects the flow diagram of railway transport. The problem can be solved in essentially two ways. Crossing přejezdovým equip security device, or crossing cancel. The first method is very cost-intensive. The second method is economically modest, but as experience has shown, passes in practice %22can not interfere%22 while the Czech legislation allows. For example, since 2000 the whole area of Czech managed to abolish only 35 pieces of passes. The subject methodology is how to set up passes, but also interfere with the use of the valid legislation of the CR. (en)
- Výstavba, modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě je v ČR řízena příslušnou směrnicí generálního ředitele SŽDC číslo 16/2005. Pojem vybraná železniční síť zahrnuje tranzitní koridory ČR a tratě ostatní železniční sítě, které byly zahrnuty do evropského železničního systému. Směrnice byly vydány v roce 2005 a navazují na původní z roku 1993. Znění směrnic (dále jen zásad) neodpovídá plně pohledu dopravních technologů. V době vzniku nebyly také diskutovány, respektive plně vnímány specifické požadavky integralních grafikonů na vlastní infrastrukturu a jejich technické vybavení. Řešení projektu přineslo dostatečné množství atributů a poznatků, které by měly být řešeny v „zásadách“ tak, aby modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě ČR více zohledňovala současné, ale zejména budoucí požadavky dopravních technologů, respektive dopravců.
- Výstavba, modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě je v ČR řízena příslušnou směrnicí generálního ředitele SŽDC číslo 16/2005. Pojem vybraná železniční síť zahrnuje tranzitní koridory ČR a tratě ostatní železniční sítě, které byly zahrnuty do evropského železničního systému. Směrnice byly vydány v roce 2005 a navazují na původní z roku 1993. Znění směrnic (dále jen zásad) neodpovídá plně pohledu dopravních technologů. V době vzniku nebyly také diskutovány, respektive plně vnímány specifické požadavky integralních grafikonů na vlastní infrastrukturu a jejich technické vybavení. Řešení projektu přineslo dostatečné množství atributů a poznatků, které by měly být řešeny v „zásadách“ tak, aby modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě ČR více zohledňovala současné, ale zejména budoucí požadavky dopravních technologů, respektive dopravců. (cs)
|
Title
| - Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě
- Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě (cs)
- Materials for actualization principles of modernization and optimalization selected railway network (en)
|
skos:prefLabel
| - Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě
- Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě (cs)
- Materials for actualization principles of modernization and optimalization selected railway network (en)
|
skos:notation
| - RIV/25312936:_____/09:#0000075!RIV10-MD0-25312936
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...certifikacniOrgan
| - Ministerstvo dopravy ČR, Praha
|
http://linked.open.../datumCertifikace
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/25312936:_____/09:#0000075
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - railway network; optimalization; modernization (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - Metodika je popsána v závěrečné zprávě projektu CG723-138-190 za rok 2009, www.telematika.tf.czu.cz
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kopecký, František
- Kohl, Jiří
|