About: Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The methodology was established under the project VaV MD %22Railroad crossing in the Cezch Rep. transport system%22. The main investigator is KPM CONSULT, a.s. Period is 2008-2009. The biggest problem of higher use of rail lines non-coridor transport systems in the CR region, a large number of railway crossings secured only %22crisis%22. The reason is to reduce the speed of passing trains. It may be noted that the total number of passes around 1340, directly affects the flow diagram of railway transport. The problem can be solved in essentially two ways. Crossing přejezdovým equip security device, or crossing cancel. The first method is very cost-intensive. The second method is economically modest, but as experience has shown, passes in practice %22can not interfere%22 while the Czech legislation allows. For example, since 2000 the whole area of Czech managed to abolish only 35 pieces of passes. The subject methodology is how to set up passes, but also interfere with the use of the valid legislation of the CR. (en)
  • Výstavba, modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě je v ČR řízena příslušnou směrnicí generálního ředitele SŽDC číslo 16/2005. Pojem vybraná železniční síť zahrnuje tranzitní koridory ČR a tratě ostatní železniční sítě, které byly zahrnuty do evropského železničního systému. Směrnice byly vydány v roce 2005 a navazují na původní z roku 1993. Znění směrnic (dále jen zásad) neodpovídá plně pohledu dopravních technologů. V době vzniku nebyly také diskutovány, respektive plně vnímány specifické požadavky integralních grafikonů na vlastní infrastrukturu a jejich technické vybavení. Řešení projektu přineslo dostatečné množství atributů a poznatků, které by měly být řešeny v „zásadách“ tak, aby modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě ČR více zohledňovala současné, ale zejména budoucí požadavky dopravních technologů, respektive dopravců.
  • Výstavba, modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě je v ČR řízena příslušnou směrnicí generálního ředitele SŽDC číslo 16/2005. Pojem vybraná železniční síť zahrnuje tranzitní koridory ČR a tratě ostatní železniční sítě, které byly zahrnuty do evropského železničního systému. Směrnice byly vydány v roce 2005 a navazují na původní z roku 1993. Znění směrnic (dále jen zásad) neodpovídá plně pohledu dopravních technologů. V době vzniku nebyly také diskutovány, respektive plně vnímány specifické požadavky integralních grafikonů na vlastní infrastrukturu a jejich technické vybavení. Řešení projektu přineslo dostatečné množství atributů a poznatků, které by měly být řešeny v „zásadách“ tak, aby modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě ČR více zohledňovala současné, ale zejména budoucí požadavky dopravních technologů, respektive dopravců. (cs)
Title
  • Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě
  • Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě (cs)
  • Materials for actualization principles of modernization and optimalization selected railway network (en)
skos:prefLabel
  • Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě
  • Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě (cs)
  • Materials for actualization principles of modernization and optimalization selected railway network (en)
skos:notation
  • RIV/25312936:_____/09:#0000075!RIV10-MD0-25312936
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(CG723-138-190)
http://linked.open...certifikacniOrgan
  • Ministerstvo dopravy ČR, Praha
http://linked.open.../datumCertifikace
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Nespecfikováno
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 333804
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/25312936:_____/09:#0000075
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Metodika modernizace ŽS
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • railway network; optimalization; modernization (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [43D11277DB63]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • Metodika je popsána v závěrečné zprávě projektu CG723-138-190 za rok 2009, www.telematika.tf.czu.cz
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Podklady pro aktualizaci zásad modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kopecký, František
  • Kohl, Jiří
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 85 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software