Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The method we applied defines the term unfragmented areas by traffic, so called UAT polygons, and also proposes limit values which indicate the landscape we consider as unfragmented, integral and not disturbed by the human activities. The unfragmented areas are defined as part of the landscape which simultaneously fulfils two conditions: (a) it is bounded by roads with a traffic intensity of more than 1000 vehicles/day and by settlement areas; (b) it covers an area greater or equal to 100 sq km. We elaborated and described the development of landscape fragmentation in the whole CR between the years 1980 and 2005 in five-year intervals with the prognosis till the year 2040. (en)
- Použitá metoda definuje pojem nefragmentované oblasti dopravou,tzv. polygony UAT a tím vymezuje hodnoty krajiny, kdy považujeme oblast za nefragmentovanou, celistvou, která není není narušena lidskou činností. POlygony UAT jsou vymezeny jako součást krajiny, která zároveň splňuje dvě podmínky: (a) je ohraničena komunikací s intenzitou dopravy vyšší než 1000 vozidel / den a (b) má rozlohu větší nebo rovno na 100 km. Zpracovali jsme a popsali vývoj fragmentace krajiny v celé ČR v letech 1980 a 2005 v pětiletých intervalech s prognózou do roku 2040.
- Použitá metoda definuje pojem nefragmentované oblasti dopravou,tzv. polygony UAT a tím vymezuje hodnoty krajiny, kdy považujeme oblast za nefragmentovanou, celistvou, která není není narušena lidskou činností. POlygony UAT jsou vymezeny jako součást krajiny, která zároveň splňuje dvě podmínky: (a) je ohraničena komunikací s intenzitou dopravy vyšší než 1000 vozidel / den a (b) má rozlohu větší nebo rovno na 100 km. Zpracovali jsme a popsali vývoj fragmentace krajiny v celé ČR v letech 1980 a 2005 v pětiletých intervalech s prognózou do roku 2040. (cs)
|
Title
| - Vývoj fragmentace krajiny dopravou v České Republice od roku 1980 a prognoza do roku 2040
- Vývoj fragmentace krajiny dopravou v České Republice od roku 1980 a prognoza do roku 2040 (cs)
- LANDSCAPE FRAGMENTATION CAUSED BY TRAFFIC IN THE CZECH REPUBLIC: EVOLUTION FROM THE YEAR 1980 AND THE PROGNOSIS TILL 2040 (en)
|
skos:prefLabel
| - Vývoj fragmentace krajiny dopravou v České Republice od roku 1980 a prognoza do roku 2040
- Vývoj fragmentace krajiny dopravou v České Republice od roku 1980 a prognoza do roku 2040 (cs)
- LANDSCAPE FRAGMENTATION CAUSED BY TRAFFIC IN THE CZECH REPUBLIC: EVOLUTION FROM THE YEAR 1980 AND THE PROGNOSIS TILL 2040 (en)
|
skos:notation
| - RIV/25010751:_____/10:#0000032!RIV12-MD0-25010751
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/25010751:_____/10:#0000032
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - landscape fragmentation; UAT polygons; traffic (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 10-th International Multidisciplinary SCientific GeoConference SGEM 2010
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Anděl, Petr
- Belková, Helena
- Gorčicová, Ivana
- Petržílka, Leoš
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - 10-th International Multidisciplinary SCientific GeoConference SGEM 2010
|
https://schema.org/isbn
| |