About: Design methodology of the bridge construction with the reduced construction height not only to increase the clear height under the bridge.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Souhrnně možno konstatovat, že si tato metodika klade za úkol návrh adekvátních opatření a úprav mostních křížení ve vztahu k volné výšce pod mostem, ať už se jedná o volnou výšku nad pozemní komunikací, dráhou nebo minimální volnou výšku nad NH resp. KNH ve vztahu k vodnímu režimu a míře zaplavení mostní konstrukce a přilehlé trati. Jedná se především o změnu tvaru a typu nosné konstrukce, úpravy spodní stavby mostu a přechodových oblastí přilehlé trati, opevnění koryta pod mostem a okolí spodní stavby a v neposlední řadě i o možné úpravy koryta vodního toku. Tato opatření by měla eliminovat škody na mostním objektu a přilehlém úseku při povodni a umožnit rychlejší zprovoznění trati.
  • Souhrnně možno konstatovat, že si tato metodika klade za úkol návrh adekvátních opatření a úprav mostních křížení ve vztahu k volné výšce pod mostem, ať už se jedná o volnou výšku nad pozemní komunikací, dráhou nebo minimální volnou výšku nad NH resp. KNH ve vztahu k vodnímu režimu a míře zaplavení mostní konstrukce a přilehlé trati. Jedná se především o změnu tvaru a typu nosné konstrukce, úpravy spodní stavby mostu a přechodových oblastí přilehlé trati, opevnění koryta pod mostem a okolí spodní stavby a v neposlední řadě i o možné úpravy koryta vodního toku. Tato opatření by měla eliminovat škody na mostním objektu a přilehlém úseku při povodni a umožnit rychlejší zprovoznění trati. (cs)
  • In summary, it can be stated that this methodology seeks to provide the design of adequate measures and arrangements of bridge crossing in relation to the clear height under the bridge, whether it is a clear height above the road, railway, or a minimum clear height of NH resp. KNH in relation to the water system and the degree of flooding of the bridge structure and the adjacent track. This essentially brings changes of shape and type of bearing structure, modifications of the substructure and transition areas of adjacent track, fortifications of the riverbed below the bridge and near the substructure of the bridge and last but not least the possible modifications of the watercourse channel. These arrangements should eliminate the damages of the bridge structure and the surrounding area during floods and allow faster re-commissioning of the track. (en)
Title
  • Design methodology of the bridge construction with the reduced construction height not only to increase the clear height under the bridge. (en)
  • Metodika návrhu železničního mostního objektu se sníženou stavební výškou nejen za účelem zvětšení volné výšky pod mostem.
  • Metodika návrhu železničního mostního objektu se sníženou stavební výškou nejen za účelem zvětšení volné výšky pod mostem. (cs)
skos:prefLabel
  • Design methodology of the bridge construction with the reduced construction height not only to increase the clear height under the bridge. (en)
  • Metodika návrhu železničního mostního objektu se sníženou stavební výškou nejen za účelem zvětšení volné výšky pod mostem.
  • Metodika návrhu železničního mostního objektu se sníženou stavební výškou nejen za účelem zvětšení volné výšky pod mostem. (cs)
skos:notation
  • RIV/12169528:_____/14:#0000025!RIV15-TA0-12169528
  • č.j. : 68/2014-710-VV/2
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(TA02030380)
http://linked.open...certifikacniOrgan
  • Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha1
http://linked.open.../datumCertifikace
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • úspora nákladů na rekonstrukce železničních mostních objektů v projektových specifických podmínkách použití
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 28810
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/12169528:_____/14:#0000025
http://linked.open...terniIdentifikace
  • KMP Z, KMP O
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • reduced construction heigh; flood area; railway bridge (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [0BB1DDE79798]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • volně šiřitelná publikace
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ing. Simon, Pavel
  • Ing. Hrdlička, Libor
  • Ing. Špano, Ph.D., Miroslav
  • doc. Ing. Dráb, Ph.D, Aleš
  • doc. Ing. Plášek, Ph.D, Otto
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 110 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software