Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article presents a review of several differing conceptualizations of so called third role of higher education institutions. It particularly concentrates on the third role pronouncement by international organizations focusing on educational policy - OECD, European Union and UNESCO. Conceptualizations are described, analyzed and compared. Finally the conceptualization of the third role in the Czech strategic documents focused on tertiary education is analyzed (Dlouhodobý záměr Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy; Bílá kniha terciárního vzdělávání) in the light of the the results of the previous comparation. (en)
- Cílem článku je popsat pojetí třetí role vysokých škol v dokumentech mezinárodních organizací OECD a UNESCO týkajících se veřejné vzdělávací politiky a provést komparativní analýzu těchto pojetí. Juxtapozice těchto dvou konkurujících si pohledů pak bude základem pro dílčí cíl studie, jímž je zhodnocení pojetí třetí role v českých strategických dokumentech týkajících se terciárního vzdělávání (konkrétně v Dlouhodobém záměru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy 2011-16 a v tzv. Bílé knize terciárního vzdělávání).
- Cílem článku je popsat pojetí třetí role vysokých škol v dokumentech mezinárodních organizací OECD a UNESCO týkajících se veřejné vzdělávací politiky a provést komparativní analýzu těchto pojetí. Juxtapozice těchto dvou konkurujících si pohledů pak bude základem pro dílčí cíl studie, jímž je zhodnocení pojetí třetí role v českých strategických dokumentech týkajících se terciárního vzdělávání (konkrétně v Dlouhodobém záměru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy 2011-16 a v tzv. Bílé knize terciárního vzdělávání). (cs)
|
Title
| - Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO
- Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO (cs)
- Third role of universities. Comparative study of OECD and UNESCO conceptualisations. (en)
|
skos:prefLabel
| - Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO
- Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO (cs)
- Third role of universities. Comparative study of OECD and UNESCO conceptualisations. (en)
|
skos:notation
| - RIV/00237752:_____/10:#0000163!RIV11-MSM-00237752
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00237752:_____/10:#0000163
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - third role of universities, thir mission of universities, OECD, UNESCO (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |