About: METODY STANOVENÍ ENERGETICKÉ EKVIVALENTNÍ RYCHLOSTI (EES) PŘI ČELNÍM NÁRAZU DO TUHÉ BARIÉRY     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V práci jsou shrnuty metody stanovení hodnoty EES na základě vzniklé plastické deformace při nárazu vozidla. Jedná se o metodu: porovnávací, korelačního diagramu a energetického rastru. Jednotlivé metody jsou v závěru mezi sebou porovnány a dále srovnány s hodnotami ze simulací provedených v programech Virtual CRASH a PC Crash. Práce je podrobně zaměřena na stanovení hodnoty EES pomocí metody energetického rastru, který je vytvořen na reálném vozidle. Při čelním nárazu do tuhé bariéry byly jednotlivými metodami stanoveny následující hodnoty EES: -metoda energetického rastru: EES = 54,1 km/h, -metoda využívající korelační diagram: EES = 31,8 km/h, -simulace v programu Virtual CRASH: EES = 55,58 km/h, -simulace v programu PC-Crash: EES = 55,04 km/h . Z výše uvedených hodnot je zřejmé, že všechny metody spolu s přijatelnou přesností korespondují s výjimkou korelačního diagramu. Na základě výpočtů uvedených v této práci je zřejmé
  • V práci jsou shrnuty metody stanovení hodnoty EES na základě vzniklé plastické deformace při nárazu vozidla. Jedná se o metodu: porovnávací, korelačního diagramu a energetického rastru. Jednotlivé metody jsou v závěru mezi sebou porovnány a dále srovnány s hodnotami ze simulací provedených v programech Virtual CRASH a PC Crash. Práce je podrobně zaměřena na stanovení hodnoty EES pomocí metody energetického rastru, který je vytvořen na reálném vozidle. Při čelním nárazu do tuhé bariéry byly jednotlivými metodami stanoveny následující hodnoty EES: -metoda energetického rastru: EES = 54,1 km/h, -metoda využívající korelační diagram: EES = 31,8 km/h, -simulace v programu Virtual CRASH: EES = 55,58 km/h, -simulace v programu PC-Crash: EES = 55,04 km/h . Z výše uvedených hodnot je zřejmé, že všechny metody spolu s přijatelnou přesností korespondují s výjimkou korelačního diagramu. Na základě výpočtů uvedených v této práci je zřejmé (cs)
  • The document describes the complex of methodology assessment Energy Equivalent Speed (EES). It includes a detailed procedure of the assessment EES through the use of methods: Comparative method, method of Correlation diagram and method of Energy mesh. Individual methods of determination EES are compared with one another and they are confrontation with simulation software Virtual Crash and PC-Crash. The dokument is specialized to the assesments energy mesh for real vehicle. (en)
Title
  • METODY STANOVENÍ ENERGETICKÉ EKVIVALENTNÍ RYCHLOSTI (EES) PŘI ČELNÍM NÁRAZU DO TUHÉ BARIÉRY
  • METHODOLOGY OF ASSESMENT ENERGY EQUIVALENT SPEED (EES) FOR THE FULL FRONTAL CRASH TO THE RIGID BARRIER (en)
  • METODY STANOVENÍ ENERGETICKÉ EKVIVALENTNÍ RYCHLOSTI (EES) PŘI ČELNÍM NÁRAZU DO TUHÉ BARIÉRY (cs)
skos:prefLabel
  • METODY STANOVENÍ ENERGETICKÉ EKVIVALENTNÍ RYCHLOSTI (EES) PŘI ČELNÍM NÁRAZU DO TUHÉ BARIÉRY
  • METHODOLOGY OF ASSESMENT ENERGY EQUIVALENT SPEED (EES) FOR THE FULL FRONTAL CRASH TO THE RIGID BARRIER (en)
  • METODY STANOVENÍ ENERGETICKÉ EKVIVALENTNÍ RYCHLOSTI (EES) PŘI ČELNÍM NÁRAZU DO TUHÉ BARIÉRY (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26610/10:PU89881!RIV13-MSM-26610___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 271037
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26610/10:PU89881
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Crash, barrier, EES. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F4F464374182]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník příspěvků XV. mezinárodní konference analytiků dopravních nehod.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Coufal, Tomáš
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoké učení technické v Brně
https://schema.org/isbn
  • 978-80-214-4109-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26610
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software