Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The current economic environment creates a highly competitive pressures that are reflected in innovation, which is defined in corporate strategies. Competitive strategy has always been an integral part of the development and application in the market of each business. It has led to the corporate vision and satisfaction of owners and managers. With the increasing dynamics of the business environment has begun to increase requirements on the competitive strategy. These competitive strategies focus primarily on customer groups. However, these strategies can focus on the activities of a competitor and proactive seekers of foreign expansion. (en)
- Stávající ekonomické prostředí vytváří vysoce konkurenční tlaky, které se projevují v inovacích, definovaných podnikových strategiích. Konkurenční strategie byla vždy nedílnou součástí rozvoje a uplatnění se na trhu každého podniku. Vedla k naplnění vize společnosti a spokojenosti vlastníků i manažerů. S rostoucí dynamikou podnikatelského prostředí začaly růst i nároky na konkurenční strategie. Tyto konkurenční strategie se zaměřují primárně na zákaznické skupiny. Nicméně se tyto strategie mohou zaměřovat i na aktivity konkurenčního podniku a na proaktivní hledače zahraničních expanzí (Pollard, Simberova, 2008; Koleňák, Koleňáková, 2012).
- Stávající ekonomické prostředí vytváří vysoce konkurenční tlaky, které se projevují v inovacích, definovaných podnikových strategiích. Konkurenční strategie byla vždy nedílnou součástí rozvoje a uplatnění se na trhu každého podniku. Vedla k naplnění vize společnosti a spokojenosti vlastníků i manažerů. S rostoucí dynamikou podnikatelského prostředí začaly růst i nároky na konkurenční strategie. Tyto konkurenční strategie se zaměřují primárně na zákaznické skupiny. Nicméně se tyto strategie mohou zaměřovat i na aktivity konkurenčního podniku a na proaktivní hledače zahraničních expanzí (Pollard, Simberova, 2008; Koleňák, Koleňáková, 2012). (cs)
|
Title
| - Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku
- Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku (cs)
- Defining homogenous groups of stakeholders in terms of assessing their impact on business management (en)
|
skos:prefLabel
| - Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku
- Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku (cs)
- Defining homogenous groups of stakeholders in terms of assessing their impact on business management (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/13:PU105640!RIV14-MSM-26510___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/13:PU105640
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - consumer market, stakeholders, stakeholder approach, cluster analysis, dendogram (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Milichovský, František
- Šmakalová, Petra
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |