About: Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Cílem této práce je najít metriku z recenzovaných studií, které organizace používají k měření vlastních marketingových aktivit s rozdělením mezi finanční a nefinanční ukazatele Vědecký cíl tohoto článku je založen na vztazích mezi různými druhy metrik pro měření podnikové výkonnosti a efektivity. Článek představuje pokrok v použitelných ukazatelích, zejména finančních a nefinančních. Autoři analyzovali studie, které byly zaměřené na různá odvětví a různé metriky. Výsledky studie popisují důležité metriky, aby prokázal účinnost metrik v různých typech organizací v souvislosti s efektivitou marketingu. Studie také nastiňují možné postupy pro další výzkum se zaměřením na uplatnění metrik v různorodém prostředí. Závěry zahrnují identifikaci různých přístupů k jednotlivým metrikám, zejména marketingovým.
  • Cílem této práce je najít metriku z recenzovaných studií, které organizace používají k měření vlastních marketingových aktivit s rozdělením mezi finanční a nefinanční ukazatele Vědecký cíl tohoto článku je založen na vztazích mezi různými druhy metrik pro měření podnikové výkonnosti a efektivity. Článek představuje pokrok v použitelných ukazatelích, zejména finančních a nefinančních. Autoři analyzovali studie, které byly zaměřené na různá odvětví a různé metriky. Výsledky studie popisují důležité metriky, aby prokázal účinnost metrik v různých typech organizací v souvislosti s efektivitou marketingu. Studie také nastiňují možné postupy pro další výzkum se zaměřením na uplatnění metrik v různorodém prostředí. Závěry zahrnují identifikaci různých přístupů k jednotlivým metrikám, zejména marketingovým. (cs)
  • The purpose of this paper is to find metric from reviewed studies which organization use to measuring own marketing activities with following separating into financial metrics and non-financial metrics. Scientific aim of this article is based on the relationships between different kinds of metrics for measurement of corporate performance and effectiveness. The paper presents advance in useable metrics, especially financial and nonfinancial metrics. Selected studies, focusing on different branches and different metrics, were analyzed by the authors. The results of the study are describing relevant metrics to prove efficiency in varied types of organizations in connection with marketing effectiveness. The studies also outline the potential methods for further research focusing on the application of metrics in a diverse environment. Conclusions includes identification of different approaches to individual metrics, especially marketing metrics. (en)
Title
  • Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost
  • Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost (cs)
  • Approaches to Measuring the Effectiveness of Marketing Activities (en)
skos:prefLabel
  • Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost
  • Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost (cs)
  • Approaches to Measuring the Effectiveness of Marketing Activities (en)
skos:notation
  • RIV/00216305:26510/11:PU92938!RIV12-MSM-26510___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 8
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 223776
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26510/11:PU92938
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Efficiency, measuring effectiveness, performance, financial and non-financial metrics, benchmarking (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [3997E2AF4D2B]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • V
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Solčanský, Marek
  • Sychrová, Lucie
  • Milichovský, František
issn
  • 1802-8527
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26510
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software