Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Systém pro rozpoznávání emocí je možné označit jako systém s umělou inteligencí, který má podobnou architekturu jako mají systémy pro rozpoznání slov, plynulé řeči či řečníka. Na rozdíl od rozpoznávání slov je proces rozpoznání emocí dlouhodobější. V našem případě se snažíme zpracovat řečový signál tak, abychom maximálně zvýraznili informaci o emočním stavu mluvčího a potlačili další, pro nás nepotřebné informace (jako je například věk, pohlaví či barva hlasu mluvčího).
- Systém pro rozpoznávání emocí je možné označit jako systém s umělou inteligencí, který má podobnou architekturu jako mají systémy pro rozpoznání slov, plynulé řeči či řečníka. Na rozdíl od rozpoznávání slov je proces rozpoznání emocí dlouhodobější. V našem případě se snažíme zpracovat řečový signál tak, abychom maximálně zvýraznili informaci o emočním stavu mluvčího a potlačili další, pro nás nepotřebné informace (jako je například věk, pohlaví či barva hlasu mluvčího). (cs)
- An emotion recognition system can be specified as an artificial intelligence system. In contradistinction of speech and word recognitions, the process of emotion recognition needs more time for analysis. The analysis can be useful in call centres, manager ratings etc. (en)
|
Title
| - Emoční analýza a její využití
- Emotion Analysis and its Application (en)
- Emoční analýza a její využití (cs)
|
skos:prefLabel
| - Emoční analýza a její využití
- Emotion Analysis and its Application (en)
- Emoční analýza a její využití (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26220/10:PU87938!RIV11-MSM-26220___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26220/10:PU87938
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Emotion Recognition, Call Centres. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |