About: Development of Sensors for Diagnostics of Car Engine     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • A knock sensor is an acceleration transducer for ignition systems, which incorporate knock control. A knock sensor uses a piezoelectric element to measure the inertial forces exerted upon seismic mass. Knock sensors play a dual role on engines. Like other sensors, knock sensors monitor engine operation to optimize performance. In addition, knock sensors protect the engine against power-robbing, and potentially destructive, engine knock. The typical frequency range and vibration amplitude are from 5 kHz to 15 kHz and approximately 100 m/s2. Tests included measurement of the frequency response of knock sensors. The knock sensor attached to the shaker was actuated with the random noise in the frequency range from 3 kHz to 15 kHz. Fourier spectrumof the signal was scanned by means of knock sensor mounted on the shaker and the reference accelerometer itself. The frequency response is calculated as the ratio between measured spectrum of knock sensor and reference accelerometer. Multianalyzer PUL (en)
  • pojednává o vývoji senzoru klepání a metody jeho kalibrace. Tento vývoj byl prováděn ve specializované laboratoři na Ústavu automatizace a měřicí techniky FEKT VUT v Brně na základě oslovení firmy Hanhart Morkovice, respektive jejího hlavního odběratele Škoda Auto a.s. Princip senzoru klepání je založen na piezoelektrickém jevu, kdy snímané kmitání je převáděno na elektrické impulsy. Senzor dává řídící jednotce informaci, kdy je třeba změnit předstih motoru automobilu. Příčina klepání: Při samovznícenní palivové směsi můžeme za důvod považovat buď její chudost nebo příliš vysokou teplotu, tedy málo paliva a mnoho vzduchu. Pokud je zvyšován plnící tlak, může se stát, že motor bude zásobován takovým množstvím vzduchu, že vstřikování není schopno dodat dostatek paliva. Směs chudne a motor začíná klepat. Toto může během velice krátké doby vést k velmi rozsáhlým škodám na motoru. Klepání svědčí o tom, že směs palivo-vzduch se ve válci zapaluje dříve, než by tomu mělo být dle výpočtů řídící jednotky.
  • pojednává o vývoji senzoru klepání a metody jeho kalibrace. Tento vývoj byl prováděn ve specializované laboratoři na Ústavu automatizace a měřicí techniky FEKT VUT v Brně na základě oslovení firmy Hanhart Morkovice, respektive jejího hlavního odběratele Škoda Auto a.s. Princip senzoru klepání je založen na piezoelektrickém jevu, kdy snímané kmitání je převáděno na elektrické impulsy. Senzor dává řídící jednotce informaci, kdy je třeba změnit předstih motoru automobilu. Příčina klepání: Při samovznícenní palivové směsi můžeme za důvod považovat buď její chudost nebo příliš vysokou teplotu, tedy málo paliva a mnoho vzduchu. Pokud je zvyšován plnící tlak, může se stát, že motor bude zásobován takovým množstvím vzduchu, že vstřikování není schopno dodat dostatek paliva. Směs chudne a motor začíná klepat. Toto může během velice krátké doby vést k velmi rozsáhlým škodám na motoru. Klepání svědčí o tom, že směs palivo-vzduch se ve válci zapaluje dříve, než by tomu mělo být dle výpočtů řídící jednotky. (cs)
Title
  • Development of Sensors for Diagnostics of Car Engine (en)
  • Vývoj senzoru pro diagnostiku a řízení motoru automobilu
  • Vývoj senzoru pro diagnostiku a řízení motoru automobilu (cs)
skos:prefLabel
  • Development of Sensors for Diagnostics of Car Engine (en)
  • Vývoj senzoru pro diagnostiku a řízení motoru automobilu
  • Vývoj senzoru pro diagnostiku a řízení motoru automobilu (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26220/04:PU43900!RIV/2005/MSM/262205/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 281-284
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 262200022)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 594474
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26220/04:PU43900
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Knock sensor, calibration, diagnostics, vibration (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [13F66D864A19]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Kouty nad Desnou
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Pardubice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Process Control 2004
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Klusáček, Stanislav
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Pardubice
https://schema.org/isbn
  • 80-7194-662-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26220
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 22 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software