About: Height Adjustable Shock Absorbers for Rear Suspension     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Při měření parametrů motorových vozidel je možné se setkat se situací, že je vyžadováno, aby v průběhu měřicí procedury zůstávala poloha odpružené hmoty (karoserie, nástavba) ve stálé poloze vůči neodpružené hmotě (kola vozidla). Jedná se např. o měření výškové polohy těžiště vozidla, měření aerodynamických účinků vozidla v aerodynamickém tunelu. Při využití tohoto přípravku je možné nastavovat polohu karoserie v oblasti zadní nápravy do potřebné výšky a zachovávat její polohu i při působení proudu vzduchu. Hlavní výhodou je pak možnost porovnávat měřené veličiny s CFD simulacemi, kde změna polohy karoserie při působení proudu vzduchu není zohledněna. Funkční vzorek je navržen pro zadní zavěšení klikových náprav a náprav typu multilink vozidel koncernu VW (výměnná střední část podle délky zastavěného tlumiče). Po odjištění fixace může tlumič fungovat běžným způsobem.
  • Při měření parametrů motorových vozidel je možné se setkat se situací, že je vyžadováno, aby v průběhu měřicí procedury zůstávala poloha odpružené hmoty (karoserie, nástavba) ve stálé poloze vůči neodpružené hmotě (kola vozidla). Jedná se např. o měření výškové polohy těžiště vozidla, měření aerodynamických účinků vozidla v aerodynamickém tunelu. Při využití tohoto přípravku je možné nastavovat polohu karoserie v oblasti zadní nápravy do potřebné výšky a zachovávat její polohu i při působení proudu vzduchu. Hlavní výhodou je pak možnost porovnávat měřené veličiny s CFD simulacemi, kde změna polohy karoserie při působení proudu vzduchu není zohledněna. Funkční vzorek je navržen pro zadní zavěšení klikových náprav a náprav typu multilink vozidel koncernu VW (výměnná střední část podle délky zastavěného tlumiče). Po odjištění fixace může tlumič fungovat běžným způsobem. (cs)
  • During the measurements of the characteristics of road vehicles, various scenarios demanding the sprung parts of the vehicle (bodywork and extensions) to remain in fixed position relative to the unsprung parts (wheels) in the course of the whole measuring procedure can turn up. These are for example measurements of the height of vehicle centre of gravity, or measurements of aerodynamic characteristics of the vehicle in a wind tunnel. By using this device, it is possible to set the front ride height to a desired value and hold the position even under the aerodynamic load. The main benefit of this is demonstrated in comparisons of the measurements with CFD simulations, where the change of ride height according to aerodynamic load is not implemented. The device is designed for crank axle and multilink axle as used in the vehicles of VW Group (alternative middle part according to the built-up shock absorber length). After the fixation is released, the shock absorber can work in a normal way. (en)
Title
  • Height Adjustable Shock Absorbers for Rear Suspension (en)
  • Výškově stavitelné tlumiče pro zadní zavěšení
  • Výškově stavitelné tlumiče pro zadní zavěšení (cs)
skos:prefLabel
  • Height Adjustable Shock Absorbers for Rear Suspension (en)
  • Výškově stavitelné tlumiče pro zadní zavěšení
  • Výškově stavitelné tlumiče pro zadní zavěšení (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26210/12:PR26585!RIV13-MSM-26210___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(ED0002/01/01)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Využitím tlumiče zařízení dojde k výraznému ke i snížení nákladů při výrobě nových automobilů.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 179143
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26210/12:PR26585
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Fixace tlumičů zadní náprava
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Shock absorber, wind tunnel, fixed position (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F5D1AC0B47DB]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Funkční vzorek je určený pro fixaci polohy a manuální nastavení polohy odpružené hmoty vůči neodpružené hmotě osobního vozidla. Možnost výškové změny přípravku je 88 mm. Materiálem pro výrobu přípravku je konstrukční ocel 11523. Zařízení bylo na základě dlouhodobého testování vlastností vyrobeno. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kučera, Pavel
  • Blaťák, Ondřej
  • Vančura, Jan
  • Rozsíval, Jan
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26210
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 80 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software