Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Hnací ústrojí přenáší výkon z motoru vozidla na jeho kola. Navržené hnací ústrojí se pro malé experimentální vozidlo skládá se z diferenciálu se zvýšenou svorností, řetězového pohonu (napínání rotačním pohybem), hnacích hřídelí (homokinetické klouby Tripod). Celé hnací ústrojí je optimalizováno pro maximální účinnost přenosu výkonu z motoru na kola vozidla. Převodové poměry jsou nastaveny tak, aby odpovídaly využití vozu jako experimentálního vozidla pro výzkum jízdní dynamiky.
- Hnací ústrojí přenáší výkon z motoru vozidla na jeho kola. Navržené hnací ústrojí se pro malé experimentální vozidlo skládá se z diferenciálu se zvýšenou svorností, řetězového pohonu (napínání rotačním pohybem), hnacích hřídelí (homokinetické klouby Tripod). Celé hnací ústrojí je optimalizováno pro maximální účinnost přenosu výkonu z motoru na kola vozidla. Převodové poměry jsou nastaveny tak, aby odpovídaly využití vozu jako experimentálního vozidla pro výzkum jízdní dynamiky. (cs)
- The drivetrain transmits the power from the engine to the wheels. The designed drivetrain for the small experimental vehicle consists of limited slip differential, chain-drive, (chain tension due to rotational motion), drive-shafts (CV joints Tripod). The whole drivetrain was optimized for maximum efficiency of transmission of the power from the engine to wheels. The gear ratios are set up, to correspond with the use of the vehicle as the experimental vehicle for vehicle dynamics research. (en)
|
Title
| - Small Experimental Vehicle Drivetrain (en)
- Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla
- Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla (cs)
|
skos:prefLabel
| - Small Experimental Vehicle Drivetrain (en)
- Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla
- Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26210/11:PR25838!RIV12-MSM-26210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady na stavbu funkčního vzorku 68000 Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26210/11:PR25838
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Drivetrain, differential, driveshaft (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Hmotnost diferenciál se zvýšenou svorností Drexler – 2,23 kg. Délka hnacích hřídelů 325,5 mm, převodové poměry (0,39, 0,53, 0,67, 0,85, 1,04, 1,23; stálý převod 0,27). Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Blaťák, Ondřej
- Ramík, Pavel
- Tovaryš, Miroslav
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |