About: Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Deformační člen je velice důležitým bezpečnostním prvkem vozidla formule s malým výkonem. Jedná se o prvek pasivní bezpečnosti – chránící jezdce v případě nárazu (nehody). Deformační člen slouží jako absorpční nárazník umístěný na přední části vozidla. Jeho úkolem je pohltit nárazovou energii formule (přeměnit ji v deformaci) a tím snížit hodnotu nebezpečného zpomalení působícího na řidiče, na hodnotu přípustnou (bezpečnou). Deformační člen má pyramidový tvar (čtyřboký jehlan) a je vyroben z pěnového hliníku. Výsledný funkční vzorek „Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem“ byl testován kvazistatickou metodou.
  • Deformační člen je velice důležitým bezpečnostním prvkem vozidla formule s malým výkonem. Jedná se o prvek pasivní bezpečnosti – chránící jezdce v případě nárazu (nehody). Deformační člen slouží jako absorpční nárazník umístěný na přední části vozidla. Jeho úkolem je pohltit nárazovou energii formule (přeměnit ji v deformaci) a tím snížit hodnotu nebezpečného zpomalení působícího na řidiče, na hodnotu přípustnou (bezpečnou). Deformační člen má pyramidový tvar (čtyřboký jehlan) a je vyroben z pěnového hliníku. Výsledný funkční vzorek „Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem“ byl testován kvazistatickou metodou. (cs)
  • Impact attenuator is the very important safety element of the Formula Car with Low Power vehicle. It is the passive safety element – protecting the driver in the case of the impact (crash). Impact attenuator deals as the absorbing fender placed in the front part of the vehicle. Its function is to absorb the impact energy (change it to deformation) and to decrease the value of the danger deceleration acting on the driver to the value acceptable (safe). Impact attenuator has a pyramidal (tetrahedral pyramid) shape and it is manufactured from the aluminum foam. The final function prototype Formula with Low Power Impact Attenuator was tested by the quasi-static method. (en)
Title
  • Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem
  • Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem (cs)
  • Formula with Low Power Impact Attenuator (en)
skos:prefLabel
  • Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem
  • Deformační člen formulového vozu s nízkým výkonem (cs)
  • Formula with Low Power Impact Attenuator (en)
skos:notation
  • RIV/00216305:26210/11:PR25824!RIV12-MSM-26210___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(ED0002/01/01)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Náklady na stavbu funkčního vzorku 18000 Kč
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 193126
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26210/11:PR25824
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Deformační člen formule
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Formula car, impact attenuator, quasi-static test, aluminum foam, passive safety (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [ECE93BBEE3F7]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • C1/101
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Zařízení je určeno pro zvýšení pasivní bezpečnosti řidiče formulového vozu. Deformační člen má pyramidový tvar a je tvořen několika vrstvami hliníkové pěny (ALPORAS). Rozměry podstavy jehlanu jsou 280 x 260 mm, výška 200 mm (tloušťka jedné vrstvy 20 mm). Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Blaťák, Ondřej
  • Martinec, Pavel
  • Ramík, Pavel
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26210
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software