About: Experimental Car CW 1.0     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • The vehicle active safety is strongly influenced by the vehicle behavior in the crosswind. Experimental car is designed to vehicle aerodynamic activity in the crosswind measurement. The car Škoda Roomster is fitted with 29 pressure sensors distributed around the vehicle body. The car body position (ride height) measurement is also the part of the experimental car. Aerodynamic components which increase (decrease) the vehicle crosswind sensitivity were manufactured as the part of this Experimental Car CW 1.0 functional prototype. The reference pressure isolator is placed in the luggage compartment (for the comparison of the measured car body pressures with the reference pressure). (en)
  • Aktivní bezpečnost vozidla je silně ovlivněna chováním vozidla v bočním větru. Experimentální vozidlo je navrženo pro měření aerodynamických účinků vozidla v bočním větru. Automobil Škoda Roomster je osazeno 29 snímači tlaku rozmístěnými na karoserii vozidla. Součástí experimentálního vozidla je rovněž měření polohy (jízdní výšky) karoserie vozidla. Jako součást funkčního vzorku „Experimentální vozidlo CW 1.0“ byly vyrobeny aerodynamické prvky zvyšující resp. snižující citlivost vozidla na boční vítr. V úložném prostoru vozidla je umístěn izolátor referenčního tlaku (pro porovnání měřených tlaků na karoserii vozidla s tlakem referenčním (atmosférickým).
  • Aktivní bezpečnost vozidla je silně ovlivněna chováním vozidla v bočním větru. Experimentální vozidlo je navrženo pro měření aerodynamických účinků vozidla v bočním větru. Automobil Škoda Roomster je osazeno 29 snímači tlaku rozmístěnými na karoserii vozidla. Součástí experimentálního vozidla je rovněž měření polohy (jízdní výšky) karoserie vozidla. Jako součást funkčního vzorku „Experimentální vozidlo CW 1.0“ byly vyrobeny aerodynamické prvky zvyšující resp. snižující citlivost vozidla na boční vítr. V úložném prostoru vozidla je umístěn izolátor referenčního tlaku (pro porovnání měřených tlaků na karoserii vozidla s tlakem referenčním (atmosférickým). (cs)
Title
  • Experimental Car CW 1.0 (en)
  • Experimentální vozidlo CW 1.0
  • Experimentální vozidlo CW 1.0 (cs)
skos:prefLabel
  • Experimental Car CW 1.0 (en)
  • Experimentální vozidlo CW 1.0
  • Experimentální vozidlo CW 1.0 (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26210/11:PR25818!RIV12-MSM-26210___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(ED0002/01/01)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Náklady na stavbu funkčního vzorku 51000 Kč (bez vozidla Škoda Roomster)
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 198912
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26210/11:PR25818
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Experimentální vozidlo CW
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Experimental car, crosswind, pressure sensor, crosswind sensitivity (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2553C6C2750B]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • C1/101
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Experimentální vozidlo je postaveno na základě automobilu Škoda Roomster (délka 4214 mm, rozvor 2621 mm, rozchod 1436/1500 mm, max. rychlost 158 km/h). Vozidlo je vybaveno 29 tlakovými snímači (OMEGA PX163 120D5V, Honeywell 164PC01D37., měřením polohy karoserie (jízdní výšky) a izolátorem referenčního tlaku. Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Blaťák, Ondřej
  • Vančura, Jan
  • Hejtmánek, Petr
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26210
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software