About: Simulátor mechanického systému     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • In passenger car, there is a noise phenomenon, which is related to clearances in automotive differential. The experiments with real vehicle are connected with particular problems. The noise of a background (engine-gearbox assembly, exhaust system etc.) exceeded the level of the noise of the examined object and therefore standard measuring methods could not be used. A working sample enables simulation of differential sleeve bearing under various lubrication and mechanical looseness conditions. The real Skoda Fabia differential assembly is mounted into experimental gearbox DiBox and it is driven by electromotor through V-belt. Different dimension parameters of the differential bearing are simulated by set of replaceable drift shafts. A speed of differential case and drifted shaft are measured by inductive sensor IABSF10POP and radial oscillation is measured in two axis by eddy-current sensors Schenck IN-081. (en)
  • U osobních automobilů se lze setkat s hlukovým projevem, který souvisí s vůlemi v oblasti diferenciálu převodovky. Experimenty na reálném vozidle s sebou nesou řadu problémů, především hluk pozadí (pohonného agregátu, výfuku apod.) převyšuje hladinu hluku sledovaného objektu, což znemožňuje použití standardních měřících postupů. Funkční vzorek umožňuje laboratorně simulovat chování kluzných uložení diferenciálu v různých podmínkách mazání a mechanické uvolněnosti. Diferenciál vozu Škoda Fabia v experimentální převodovce DiBox je doplněn nepřímým řemenovým převodem a elektromotorem. Sady výměnných unášených hřídelí dovolují simulovat různé rozměrové parametry uložení. Otáčky klece i unášené hřídele jsou měřeny induktivním snímačem IABSF10POP, radiální kmitání hřídele je sledováno ve dvou osách indukčními čidly Schenck IN-081.
  • U osobních automobilů se lze setkat s hlukovým projevem, který souvisí s vůlemi v oblasti diferenciálu převodovky. Experimenty na reálném vozidle s sebou nesou řadu problémů, především hluk pozadí (pohonného agregátu, výfuku apod.) převyšuje hladinu hluku sledovaného objektu, což znemožňuje použití standardních měřících postupů. Funkční vzorek umožňuje laboratorně simulovat chování kluzných uložení diferenciálu v různých podmínkách mazání a mechanické uvolněnosti. Diferenciál vozu Škoda Fabia v experimentální převodovce DiBox je doplněn nepřímým řemenovým převodem a elektromotorem. Sady výměnných unášených hřídelí dovolují simulovat různé rozměrové parametry uložení. Otáčky klece i unášené hřídele jsou měřeny induktivním snímačem IABSF10POP, radiální kmitání hřídele je sledováno ve dvou osách indukčními čidly Schenck IN-081. (cs)
Title
  • Simulátor mechanického systému
  • Mechanical system simulation device (en)
  • Simulátor mechanického systému (cs)
skos:prefLabel
  • Simulátor mechanického systému
  • Mechanical system simulation device (en)
  • Simulátor mechanického systému (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26210/09:PR23833!RIV10-MSM-26210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021630518)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Náklady na výrobu prototypové sady: 15000,-Kč
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 341386
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26210/09:PR23833
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Klap1
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • diferentiall, radial stiffness, bearing, noise (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B4B9AFF5C9B0]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • místnost B1/111 ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně Technická 2896/2 616 69 BRNO Česká Republika
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Příkon motoru: 0.5 kW Max. otáčky: 1000 RPM funkční vzorek je využíván na pracovišti řešitele: místnost B1/111 ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technick
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Klapka, Milan
  • Mazůrek, Ivan
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26210
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 82 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software