About: Matematický model tlumiče v závěsu kola automobilu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • A hydraulic shock absorber is one of the elements in a row of mechanical systems. At mathematical simulation mostly proper damping is calculated but other effects, as for example clearance, elasticity of filling or mounting, are neglected. Submitted diagnostic simulation model enables involving all of these situations. Its function was verified by checking of a real gas-liquid shock absorber by a shock absorber tester. (en)
  • Tlumič odpružení - jeden ze základních prvků závěsu kola ovlivňující chování a tedy i bezpečnost automobilu, motocyklu, v posledních letech i jízdního kola. Moderní diagnostika závěsu kola však nevystačí s prostým hodnocením diagnostické veličiny, ale využívá k hodnocení jízdních vlastností matematický diagnostický model. Jeho parametry je třeba identifikovat (doladit) při každém měření na jiném testovaném exempláři. Celý diagnostický model automobilu na testovací stolici je složen z dílčích modelů, kdee určujícím a nejsložitějším je model tlakového tlumiče se všemi možnými závadami a nekorektními vlastnostmi. Abychom mohli v modelu závěsu kola simulovat závady tlumiče je nutné tedy vytvořit jeho matematický model, kde zavzdušnění tlumiče (změna jeho vnitřní pružnosti) a chybějící olej nebo vůle v uložení jsou typické závady tlumiče. Vzniká tím však výpočtově složitý matematický model, jehož výsledky je nutné ověřit na reálné soustavě. K těmto účelům vznikl na Ústavu konstruování v Brně jednokolový Ex
  • Tlumič odpružení - jeden ze základních prvků závěsu kola ovlivňující chování a tedy i bezpečnost automobilu, motocyklu, v posledních letech i jízdního kola. Moderní diagnostika závěsu kola však nevystačí s prostým hodnocením diagnostické veličiny, ale využívá k hodnocení jízdních vlastností matematický diagnostický model. Jeho parametry je třeba identifikovat (doladit) při každém měření na jiném testovaném exempláři. Celý diagnostický model automobilu na testovací stolici je složen z dílčích modelů, kdee určujícím a nejsložitějším je model tlakového tlumiče se všemi možnými závadami a nekorektními vlastnostmi. Abychom mohli v modelu závěsu kola simulovat závady tlumiče je nutné tedy vytvořit jeho matematický model, kde zavzdušnění tlumiče (změna jeho vnitřní pružnosti) a chybějící olej nebo vůle v uložení jsou typické závady tlumiče. Vzniká tím však výpočtově složitý matematický model, jehož výsledky je nutné ověřit na reálné soustavě. K těmto účelům vznikl na Ústavu konstruování v Brně jednokolový Ex (cs)
Title
  • Matematický model tlumiče v závěsu kola automobilu
  • Matematický model tlumiče v závěsu kola automobilu (cs)
  • Mathematical model of shock absorber in wheel suspension of vehicle (en)
skos:prefLabel
  • Matematický model tlumiče v závěsu kola automobilu
  • Matematický model tlumiče v závěsu kola automobilu (cs)
  • Mathematical model of shock absorber in wheel suspension of vehicle (en)
skos:notation
  • RIV/00216305:26210/05:PU54779!RIV06-GA0-26210___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 283-287
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA101/03/0304), Z(MSM0021630518)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 528980
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26210/05:PU54779
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Shock absorber; model; mathematical simulation; diagnostics (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1BAA80A73F1A]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Lázně Sedmihorky
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Liberec
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník mezinárodní XLVI. konference kateder částí a mechanizmů strojů
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Mazůrek, Ivan
  • Pražák, František
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Technická univerzita v Liberci
https://schema.org/isbn
  • 80-7083-951-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26210
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software