Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article discusses the optimization of the configuration of the transport network, specifically movement closure on intersections, when a ban on one intersection affects the load of other junctions in the network. For optimize the genetic algorithm is used, which of the different configurations looking for the one that exhibits the shortest total travel time of all vehicles. The journey time is based on the delay time for each traffic light controlled intersections calculated according to TP 234; the signal plan reflecting the TP 81 is generated automatically for each solved configuration. (en)
- Článek pojednává o optimalizaci konfigurace dopravní sítě, konkrétněji zakázaných pohybech na jednotlivých křižovatkách, kdy jeden zákaz na jedné křižovatce ovlivní zatížení i dalších křižovatek v síti. Pro optimalizaci je použit genetický algoritmus, kterých z různých konfigurací hledá tu, která vykazuji nejkratší celkovou dobu jízdy všech vozidel. Doba jízdy vychází z doby zdržení na jednotlivých světelně řízených křižovatkách počítané dle TP 234, přičemž signální plán zohledňující TP 81 se generuje automaticky pro každou řešenou konfiguraci.
- Článek pojednává o optimalizaci konfigurace dopravní sítě, konkrétněji zakázaných pohybech na jednotlivých křižovatkách, kdy jeden zákaz na jedné křižovatce ovlivní zatížení i dalších křižovatek v síti. Pro optimalizaci je použit genetický algoritmus, kterých z různých konfigurací hledá tu, která vykazuji nejkratší celkovou dobu jízdy všech vozidel. Doba jízdy vychází z doby zdržení na jednotlivých světelně řízených křižovatkách počítané dle TP 234, přičemž signální plán zohledňující TP 81 se generuje automaticky pro každou řešenou konfiguraci. (cs)
|
Title
| - Optimalizace opravní sítě s využitím genetického algoritmu
- Optimalizace opravní sítě s využitím genetického algoritmu (cs)
- Transport network optimization used genetic algorithm (en)
|
skos:prefLabel
| - Optimalizace opravní sítě s využitím genetického algoritmu
- Optimalizace opravní sítě s využitím genetického algoritmu (cs)
- Transport network optimization used genetic algorithm (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26110/14:PU112242!RIV15-MSM-26110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26110/14:PU112242
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Optimization, Genetic Algorithm, Transport Network, Delay Time (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Novák, Martin
- Všetečka, Martin
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |