Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.
- Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů. (cs)
- This article deals in the expert assessment of long-term declinations of the railway bridge in km 80,930 of the lane between the towns Hohenau and Přerov. The need of it have been caused by making an effort to identify the reasons of long term declinations of the construction part positioned over the internal pillar. The design of failures removing was in interest too. The bearings declination is in motion since the eighties and the final value has about 30 mm. The declination of the construction had to be eliminated using steel plates. (en)
|
Title
| - Identification of the Reasons of the Railway Bridge Construction Decline (en)
- Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce
- Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce (cs)
|
skos:prefLabel
| - Identification of the Reasons of the Railway Bridge Construction Decline (en)
- Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce
- Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26110/12:PU101009!RIV13-MSM-26110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26110/12:PU101009
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - bridge, measurement, reconstruction, monitoring (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Nečas, Radim
- Klusáček, Ladislav
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |