About: Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V současné době se hledají způsoby, jak snížit svislou tuhost kolejové jízdní dráhy při zachování vysoké stability její prostorové polohy. Cílem snížení svislé tuhosti je záměr příznivě ovlivnit roznášení nápravových sil po délce koleje a v důsledku toho snížit namáhání pražcového podloží, zejména kolejového lože. Jednou z možností, jak dosáhnout tohoto cíle je použití pražců s pružnou ložnou plochou. Sledovány jsou především materiálové vlastnosti pružné vrstvy. Zkoušky materiálových vlastností jsou standardizovány v evropských a národních normách pro plasty a pryže. Příspěvek je zaměřen na stanovení metody pro zjišťování základních technických vlastností pružné ložné plochy pražce - statického a dynamického modulu ložnosti. Vyvinuta a vyzkoušena byla nová standardní zatěžovací deska a ověřena pro statické a dynamické laboratorní zkoušky.
  • V současné době se hledají způsoby, jak snížit svislou tuhost kolejové jízdní dráhy při zachování vysoké stability její prostorové polohy. Cílem snížení svislé tuhosti je záměr příznivě ovlivnit roznášení nápravových sil po délce koleje a v důsledku toho snížit namáhání pražcového podloží, zejména kolejového lože. Jednou z možností, jak dosáhnout tohoto cíle je použití pražců s pružnou ložnou plochou. Sledovány jsou především materiálové vlastnosti pružné vrstvy. Zkoušky materiálových vlastností jsou standardizovány v evropských a národních normách pro plasty a pryže. Příspěvek je zaměřen na stanovení metody pro zjišťování základních technických vlastností pružné ložné plochy pražce - statického a dynamického modulu ložnosti. Vyvinuta a vyzkoušena byla nová standardní zatěžovací deska a ověřena pro statické a dynamické laboratorní zkoušky. (cs)
  • These days modifications of permanent way are investigated, which decrease vertical stiffness of track while high quality of track geometry is kept. The use of under sleeper pads is one of possibilities how to reach this target. The basic mechanic property of under sleeper pads is bedding modulus which determines vertical stiffness of track. Bedding modulus strongly depends on loading frequency. The new steel test plate was developed and proofed for static and dynamic laboratory tests. The design and the development of the test plate are described in the paper including the description of results for different test conditions. (en)
Title
  • Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců
  • Recognition of Static and Dynamic Bedding Modulus of Under Sleeper Pads (en)
  • Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců (cs)
skos:prefLabel
  • Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců
  • Recognition of Static and Dynamic Bedding Modulus of Under Sleeper Pads (en)
  • Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26110/08:PU77651!RIV10-MSM-26110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(1M0579), Z(MSM0021630519)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 406878
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26110/08:PU77651
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • under sleeper pads, bedding modulus (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C04313D1D041]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Zilina, SK
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Žilina
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Proceedings of the 4th International Conference on Dynamics of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hruzíková, Miroslava
  • Plášek, Otto
  • Svoboda, Richard
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Žilinská univerzita v Žiline
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8070-827-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software