About: Použití podpražcových podložek jako ochrana kolejového lže v běžné koleji a ve výhybkách     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Construction works and supply of structure elements and material for moderniyation of the Cyech railway corridors show the highest quality. Despite of this fact the defects and failures occur, which decrease quality of civil structures. The unsymmetrical settlement and deflection of long bearers is one of such defect. The aim of many research works was to find the mechanism of the bearer position defect. The basic reason for the settlement is overloading of ballast bed. Such overloading causes the gaps under ends of sleepers and bearers. The elastic elements are included to permanent way wit goal to reduce stresses in ballast bed. The under sleeper pads are tested at European railways companies. The mechanism of ballast protection is explained in the paper due static analysis. (en)
  • Stavební práce a dodávky stavebních dílů a materiálů pro modernizaci koridorů železničních drah České republiky vykazují nejvyšší možnou kvalitu. Přesto se občas projeví vady, které snižují výslednou kvalitu stavebního díla. K takové vadě patří jednostranné poklesy a průhyb betonových výhybkových pražců, provázené překročením povolených odchylek pro geometrické parametry koleje. Cílem řady výzkumných prací bylo nalezení příčin pro tuto vadu polohy a tvaru pražců. Bylo zjištěno, že základní příčinou těchto poklesů je extrémní namáhání štěrkového kolejového lože. Toto namáhání vede také ke vzniku volných prostor mezi ložnou plochou pražce a štěrkovou lavičkou. Ke snížení namáhání pražcového podloží se do konstrukce koleje vkládají pružné prvky. V tomto ohledu se jako účinné opatření u vyspělých evropských železničních drah sleduje použití podpražcových podložek. V článku obsažený popi
  • Stavební práce a dodávky stavebních dílů a materiálů pro modernizaci koridorů železničních drah České republiky vykazují nejvyšší možnou kvalitu. Přesto se občas projeví vady, které snižují výslednou kvalitu stavebního díla. K takové vadě patří jednostranné poklesy a průhyb betonových výhybkových pražců, provázené překročením povolených odchylek pro geometrické parametry koleje. Cílem řady výzkumných prací bylo nalezení příčin pro tuto vadu polohy a tvaru pražců. Bylo zjištěno, že základní příčinou těchto poklesů je extrémní namáhání štěrkového kolejového lože. Toto namáhání vede také ke vzniku volných prostor mezi ložnou plochou pražce a štěrkovou lavičkou. Ke snížení namáhání pražcového podloží se do konstrukce koleje vkládají pružné prvky. V tomto ohledu se jako účinné opatření u vyspělých evropských železničních drah sleduje použití podpražcových podložek. V článku obsažený popi (cs)
Title
  • Použití podpražcových podložek jako ochrana kolejového lže v běžné koleji a ve výhybkách
  • Application of Under Sleeper Pads as Ballast Protection at Plain Track, Switches and Crossings (en)
  • Použití podpražcových podložek jako ochrana kolejového lže v běžné koleji a ve výhybkách (cs)
skos:prefLabel
  • Použití podpražcových podložek jako ochrana kolejového lže v běžné koleji a ve výhybkách
  • Application of Under Sleeper Pads as Ballast Protection at Plain Track, Switches and Crossings (en)
  • Použití podpražcových podložek jako ochrana kolejového lže v běžné koleji a ve výhybkách (cs)
skos:notation
  • RIV/00216305:26110/07:PU68592!RIV08-MSM-26110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 2-13
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(1M0579)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 8
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 443036
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216305:26110/07:PU68592
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • railway structures, under sleeper pads (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1A0790449378]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Akustika
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2007
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hruzíková, Miroslava
  • Plášek, Otto
issn
  • 1801-9064
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 26110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software