Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Nowadays, when patients are more picky and choose for themselves the best medical treatment facilities, the focus on the quality of care is an essential part of hospital management. Competition among hospitals is growing rapidly. Primarily, the quality of care is systematically evaluated using a set of audits such as accreditation etc. However, an important aspect of quality of care should also be assessed by the patients. Our research was focused on patient satisfaction. The aim of this research was to determine the level of quality of care in ambulances in hospitals in Pardubice region. The research was conducted using anonymous questionnaires concerning satisfaction with the care received from patients. Patient satisfaction was assessed at three criteria: the ambulance service, staff attitude and medical and nursing care. Identical Questionnaires were handed out at the collection period to patients treated in one of the ambulances of 5 Hospitals in the Region. The results were statistically analyzed and the results from each hospital compared using contingency tables. (en)
- V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními.
- V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními. (cs)
|
Title
| - Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů
- Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů (cs)
- Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients (en)
|
skos:prefLabel
| - Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů
- Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů (cs)
- Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25520/14:39898498!RIV15-MSM-25520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25520/14:39898498
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Pardubice Region; quality of care; Ambulance (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 1. Mezinárodní konference s tématem: Kvalita a její perspektivy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Holá, Jana
- Moravcová, Markéta
- Chrudimská, Lucie
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |