About: Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Nowadays, when patients are more picky and choose for themselves the best medical treatment facilities, the focus on the quality of care is an essential part of hospital management. Competition among hospitals is growing rapidly. Primarily, the quality of care is systematically evaluated using a set of audits such as accreditation etc. However, an important aspect of quality of care should also be assessed by the patients. Our research was focused on patient satisfaction. The aim of this research was to determine the level of quality of care in ambulances in hospitals in Pardubice region. The research was conducted using anonymous questionnaires concerning satisfaction with the care received from patients. Patient satisfaction was assessed at three criteria: the ambulance service, staff attitude and medical and nursing care. Identical Questionnaires were handed out at the collection period to patients treated in one of the ambulances of 5 Hospitals in the Region. The results were statistically analyzed and the results from each hospital compared using contingency tables. (en)
  • V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními.
  • V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními. (cs)
Title
  • Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů
  • Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů (cs)
  • Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients (en)
skos:prefLabel
  • Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů
  • Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů (cs)
  • Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients (en)
skos:notation
  • RIV/00216275:25520/14:39898498!RIV15-MSM-25520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 19473
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25520/14:39898498
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Pardubice Region; quality of care; Ambulance (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [820CA4921252]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Pardubice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Pardubice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • 1. Mezinárodní konference s tématem: Kvalita a její perspektivy
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Holá, Jana
  • Moravcová, Markéta
  • Chrudimská, Lucie
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Pardubice
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7395-773-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software