Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper is focused on questions of assignment of lines to individual stops (edges) in terminals of public passenger transport. The basic point of view is minimizing of conflicts of vehicles at stops - occupation by two or more vehicles at the same moment in the frame of given time schedule (time positions of connections) of all lines. Periodical as well as common time schedule or their combination is taken into consideration. Additional possibilities for ensuring of interchanges between given stops (platforms), minimizing of walking distances of passengers etc. are also added. The solution is on the mathematical basis with regard on relative user-friendly solution and accessibility of solution in practice. (en)
- Příspěvek se zabývá problematikou přiřazení linek na jednotlivá stanoviště v terminálech veřejné hromadné dopravy. Základním hlediskem je minimalizace tzv. %22sjíždění%22 spojů na jednotlivých stanovištích, tj. jejich obsazení dvěma a více vozidly současně za předpokladu daného jízdního řádu (časových poloh spojů) všech linek. Zohledněn bude jak periodický, tak obecný jízdní řád, příp. jejich kombinace. Doplněny jsou i další rozšiřující možnosti, např. zajištění přestupů mezi vybranými stanovišti, minimalizace docházkové vzdálenosti cestujících a další. Řešení je na bázi matematické s důrazem na relativní uživatelskou přívětivost a dostupnost realizace v praxi.
- Příspěvek se zabývá problematikou přiřazení linek na jednotlivá stanoviště v terminálech veřejné hromadné dopravy. Základním hlediskem je minimalizace tzv. %22sjíždění%22 spojů na jednotlivých stanovištích, tj. jejich obsazení dvěma a více vozidly současně za předpokladu daného jízdního řádu (časových poloh spojů) všech linek. Zohledněn bude jak periodický, tak obecný jízdní řád, příp. jejich kombinace. Doplněny jsou i další rozšiřující možnosti, např. zajištění přestupů mezi vybranými stanovišti, minimalizace docházkové vzdálenosti cestujících a další. Řešení je na bázi matematické s důrazem na relativní uživatelskou přívětivost a dostupnost realizace v praxi. (cs)
|
Title
| - Rationalisation of meeting of connections at stops in public passenger transport terminals (en)
- Racionalizace problému sjíždění spojů na stanovištích v terminálech veřejné osobní dopravy
- Racionalizace problému sjíždění spojů na stanovištích v terminálech veřejné osobní dopravy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Rationalisation of meeting of connections at stops in public passenger transport terminals (en)
- Racionalizace problému sjíždění spojů na stanovištích v terminálech veřejné osobní dopravy
- Racionalizace problému sjíždění spojů na stanovištích v terminálech veřejné osobní dopravy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25510/14:39898515!RIV15-MSM-25510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25510/14:39898515
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - public passenger transport; stop; meeting of connections; terminal (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Verejná osobná doprava 2014 - zborník
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |