Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper deals with the Vehicle routing problem. Exact methods. Heuristic methods. (en)
- V případě řešení svozně-rozvozného problému (dále VRP) se nabízí celá řada metod operačního výzkumu. Lze je rozdělit do dvou základních kategorií. Exaktní metody, tedy metody poskytující optimální řešení při větší výpočetní složitosti a metody heuristické, které poskytují suboptimální řešení při menší výpočetní složitosti. Výpočetní složitost roste s množstvím vstupních dat. V tomto případě s množstvím obsluhovaných vrcholů dopravní sítě a množstvím dopravních prostředků obsluhujících tyto vrcholy.Je proto nutné najít kompromis mezi přesností výsledného řešení a časem, který je třeba na výpočet. Aby výsledná řešení byla přesná, nestačí pouze vhodně zvolit výpočtový algoritmus, ale je nutné daný model naplnit přesnými daty. To mimo jiné znamená vytvoření dopravní sítě, co nejpřesněji odpovídající skutečnosti.
- V případě řešení svozně-rozvozného problému (dále VRP) se nabízí celá řada metod operačního výzkumu. Lze je rozdělit do dvou základních kategorií. Exaktní metody, tedy metody poskytující optimální řešení při větší výpočetní složitosti a metody heuristické, které poskytují suboptimální řešení při menší výpočetní složitosti. Výpočetní složitost roste s množstvím vstupních dat. V tomto případě s množstvím obsluhovaných vrcholů dopravní sítě a množstvím dopravních prostředků obsluhujících tyto vrcholy.Je proto nutné najít kompromis mezi přesností výsledného řešení a časem, který je třeba na výpočet. Aby výsledná řešení byla přesná, nestačí pouze vhodně zvolit výpočtový algoritmus, ale je nutné daný model naplnit přesnými daty. To mimo jiné znamená vytvoření dopravní sítě, co nejpřesněji odpovídající skutečnosti. (cs)
|
Title
| - Řešení svozně-rozvozných úloh (VRP) s využitím GIS
- ARP with GIS support (en)
- Řešení svozně-rozvozných úloh (VRP) s využitím GIS (cs)
|
skos:prefLabel
| - Řešení svozně-rozvozných úloh (VRP) s využitím GIS
- ARP with GIS support (en)
- Řešení svozně-rozvozných úloh (VRP) s využitím GIS (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25510/09:00008749!RIV10-MSM-25510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25510/09:00008749
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Úlohy diskrétní optimalizace v dopravní praxi - Lokace středisek s negativními vlivy na okolí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |