Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This article is focused on strategy of creation of relations with customers in transport firm. Strategy creation process must be part of marketing strategy of firm. It comprises these steps: strategical marketing analysis, determination of aim, choice of strategy, implementation and control. Formulated strategy must be practically realizable and markedly different from competition. (en)
- Článek se orientuje na strategii budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě. Proces tvorby strategie musí být součástí marketingové strategie firmy. Zahrnuje tyto kroky: strategická marketingová analýza, stanovení cílů, volba strategie, implementace a kontrola. Formulovaná strategie musí být prakticky proveditelná a výrazně odlišná od konkurence.
- Článek se orientuje na strategii budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě. Proces tvorby strategie musí být součástí marketingové strategie firmy. Zahrnuje tyto kroky: strategická marketingová analýza, stanovení cílů, volba strategie, implementace a kontrola. Formulovaná strategie musí být prakticky proveditelná a výrazně odlišná od konkurence. (cs)
|
Title
| - Strategie budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě
- Customer Relationship Management Strategy in Transport Firm (en)
- Strategie budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě (cs)
|
skos:prefLabel
| - Strategie budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě
- Customer Relationship Management Strategy in Transport Firm (en)
- Strategie budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25510/06:00004716!RIV09-GA0-25510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25510/06:00004716
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CRM; marketing strategy; marketing tools (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků čtvrté mezinárodní vědecké konference %22Nové výzvy pro dopravu a spoje%22
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Salava, Daniel
- Šaradín, Pavol
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |