About: Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky.
  • Ve svém příspěvku se budu zaobírat problematikou řízení vztahů se zákazníky. Nejprve vysvětlím podstatu marketingu zaměřeného na uspokojování potřeb zákazníků s rozčleněním na dílčí úrovně. Následně charakterizuji hodnotu pro zákazníka s logickou návaznosti: a) na dvě základní omezení pro výrobce, producenta pří maximalizaci hodnoty pro zákazníka; b) a na dva základní požadavky výrobce při maximalizaci hodnoty pro zákazníka. Poté se zaměřím na vztahy se zákazníky již na celopodnikové úrovní. Vysvětlím důležitost této problematiky v rámci zvyšování hodnoty nejen pro zákazníka. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a v závěru poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. (cs)
  • In my paper I deal with customer relationship management. First I explain the essence of marketing intented on the satiation needs of consumers with articulation on sublevel. Subsequently I characterize the value for consumers with logical sequence: a) in two essential restriction for producers; b) and in two the basic requirements producers at maximization value for consumers. Then I already focus on relationship with consumers on the general enterprise. I explain the importance of these problems in terms of increases in funds not only for consumers. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and in the end of my paper I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship. (en)
Title
  • Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu
  • Customer Relationship management - market´s factor of success (en)
  • Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu (cs)
skos:prefLabel
  • Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu
  • Customer Relationship management - market´s factor of success (en)
  • Řízení vztahů se zákazníky ? důležitý faktor úspěchu na trhu (cs)
skos:notation
  • RIV/00216275:25410/05:00003605!RIV08-MSM-25410___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1-8
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 541242
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25410/05:00003605
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing; customer relationship management; satisfaction (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [EB303ED1F4FD]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • International Scientific Conference
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Keřt, Radim
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoké učení technické v Brně
https://schema.org/isbn
  • 80-214-2953-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software