Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek si klade za cíl seznámení s aktuální situací na základě analýzy inzerce v příloze Kariéra Hospodářských novin a z nabídek pracovních míst na www.jobs.cz. Analýza prokázala, že požadavek VŠ vzdělání VŠ není vždy uplatňován, a proto se příspěvek věnuje jedné z možných cest, jak v krátké době zajistit zacelení mezery mezi potřebnou způsobilostí a připraveností pro výkon povolání manažera produktu nebo značky. Vhodným vzdělávacím programem se jeví dlouhodobý kurz CIMA B. Je zde prezentován jeho koncept, realizace i ověření.
- Článek si klade za cíl seznámení s aktuální situací na základě analýzy inzerce v příloze Kariéra Hospodářských novin a z nabídek pracovních míst na www.jobs.cz. Analýza prokázala, že požadavek VŠ vzdělání VŠ není vždy uplatňován, a proto se příspěvek věnuje jedné z možných cest, jak v krátké době zajistit zacelení mezery mezi potřebnou způsobilostí a připraveností pro výkon povolání manažera produktu nebo značky. Vhodným vzdělávacím programem se jeví dlouhodobý kurz CIMA B. Je zde prezentován jeho koncept, realizace i ověření. (cs)
- The aim of the article is to analyze current requirements on the product managers. The analysis has proved that the university degree is not always requested. The attention is engaged in question of filling the gaps in competencies of product and brand managers. The long term course CIMA B should be an alternative way to acquire their knowledge and skills. The course structure, content and feedback are being presented below. (en)
|
Title
| - Zvyšování znalostí a dovedností produktových manažerů.
- Acquiring of Knowledge and Skills of Produkt and Brand Managers. (en)
- Zvyšování znalostí a dovedností produktových manažerů. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Zvyšování znalostí a dovedností produktových manažerů.
- Acquiring of Knowledge and Skills of Produkt and Brand Managers. (en)
- Zvyšování znalostí a dovedností produktových manažerů. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25310/07:00006251!RIV08-MSM-25310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25310/07:00006251
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Product manager; brand manager; knowledge; skills; system of education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Zvyšování konkurenceschopnosti na regionálních, národních a mezinárodních trzích
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Lošťáková, Hana
- Wroblowská, Zuzana
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |