Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The main outcome of this publication is a model describing the influence of the product quality (including customer satisfaction) on the company performance (including the relationship of product quality of a company and its competitors). Particular model variables (factors) were analyzed to figure out statistical significance of their mutual relationship. Simultaneously, the research concerns the interaction of quality management system, company performance, cost management and quality certificates. In line with this theoretical approach the model has been extended into the field of quality management system. Moreover, the model became dynamic thanks to inclusion of the product quality impact and quality management system for product purchases in the future and thus not only the current but also future business performance. From a statistical point of view was confirmed mutual interaction of sub- variables (factors) in the model but not the model as a whole. (en)
- Z rešerší provedených z dostupné literatury, která se zabývá předmětnou problematikou a předchozích výzkumů autorů, byl vytvořen dílčí model vlivu kvality produktu (včetně spokojenosti zákazníka) na výkonnost podniku, včetně vztahu kvality produktu podniku s produkty konkurenčními. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán (paralelně) vztah systému řízení kvality, výkonnosti, systémů nákladů kvality a certifikátů. Díky tomu mohl být výchozí model modifikován a rozšířen o systém řízení kvality a zároveň dynamizován (v rámci dopadu kvality produktu a systému řízení kvality na budoucí nákupy produktu a tím také nejen na současnou, ale také budoucí výkonnost podniku). Dále se podařilo (ze statistického hlediska) potvrdit vazbu a vzájemnou souvislost dílčích veličin (faktorů) v modelu.
- Z rešerší provedených z dostupné literatury, která se zabývá předmětnou problematikou a předchozích výzkumů autorů, byl vytvořen dílčí model vlivu kvality produktu (včetně spokojenosti zákazníka) na výkonnost podniku, včetně vztahu kvality produktu podniku s produkty konkurenčními. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán (paralelně) vztah systému řízení kvality, výkonnosti, systémů nákladů kvality a certifikátů. Díky tomu mohl být výchozí model modifikován a rozšířen o systém řízení kvality a zároveň dynamizován (v rámci dopadu kvality produktu a systému řízení kvality na budoucí nákupy produktu a tím také nejen na současnou, ale také budoucí výkonnost podniku). Dále se podařilo (ze statistického hlediska) potvrdit vazbu a vzájemnou souvislost dílčích veličin (faktorů) v modelu. (cs)
|
Title
| - The Influence of Quality on Corporate Performance and Competitiveness (en)
- Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
- Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Influence of Quality on Corporate Performance and Competitiveness (en)
- Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
- Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14560/13:00072746!RIV14-MSM-14560___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14560/13:00072746
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Quality Management; Corporate Performance; Competitiveness (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pokorná, Jana
- Sedláček, Milan
- Suchánek, Petr
- Richter, Jiří
- Králová, Maria
- Marinič, Peter
- Rešlová, Martina
|
number of pages
| |
http://bibframe.org/vocab/doi
| - 10.5817/CZ.MUNI.M210-6627-2013
|
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |