Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Není v silách učitele přečtení stovek či dokonce tisíců studentských textů. Řešením může být opatření, kdy si studenti své texty hodnotí navzájem mezi sebou. Článek pojednává o způsobu realizace a získaných zkušenostech z experimentálního nasazení právě takové metody v e-learningovém kurzu Akademické psaní. Jsou popsány motivační faktory (jak to pomůže lektorům a proč by to mělo být přínosné pro studenty), vstupní předpoklady (co a jak se bude hodnotit) i samotný systém vzájemného hodnocení textů v podobě vlastní webové aplikace. V závěru článek shrnuje nejcennější studentské ohlasy, které odráží plusy a mínusy celého procesu psaní a recenzování, a podává číselný přehled o výsledcích hodnocení.
- Není v silách učitele přečtení stovek či dokonce tisíců studentských textů. Řešením může být opatření, kdy si studenti své texty hodnotí navzájem mezi sebou. Článek pojednává o způsobu realizace a získaných zkušenostech z experimentálního nasazení právě takové metody v e-learningovém kurzu Akademické psaní. Jsou popsány motivační faktory (jak to pomůže lektorům a proč by to mělo být přínosné pro studenty), vstupní předpoklady (co a jak se bude hodnotit) i samotný systém vzájemného hodnocení textů v podobě vlastní webové aplikace. V závěru článek shrnuje nejcennější studentské ohlasy, které odráží plusy a mínusy celého procesu psaní a recenzování, a podává číselný přehled o výsledcích hodnocení. (cs)
- It's not in teacher's capabilities to read hundreds even thousands students' texts. Possible solution is the proceeding when students evaluate texts each other. This paper deals with a way of realisation and lessons learned from an experimental deployment of just the same method within the e-learning course Academic writting. The motivational factors (how it can help tutors and why should it be profitable for students), input prerequisites (what and how will be evaluated) and the peer review texts standalone system in the form of web application are described there. In conclusion the paper sums up the most valuable students' responses, which reflect the pros and cons of the whole writting and reviewing performance, and reports statistical result of evaluations. (en)
|
Title
| - System for peer assessment of student texts in the Academic Writing course (en)
- Systém pro vzájemné hodnocení studentských textů v předmětu Akademické psaní
- Systém pro vzájemné hodnocení studentských textů v předmětu Akademické psaní (cs)
|
skos:prefLabel
| - System for peer assessment of student texts in the Academic Writing course (en)
- Systém pro vzájemné hodnocení studentských textů v předmětu Akademické psaní
- Systém pro vzájemné hodnocení studentských textů v předmětu Akademické psaní (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14560/11:00054504!RIV12-MSM-14560___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14560/11:00054504
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - e-learning; academic writing; peer assessment (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Ekonomicko-správní fakulta MU
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - SCO 2011, Sharable Content Objects, 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |