Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The lecture addressed the issue of tourism product development and marketing. First outlined the basic theoretical background of Destination Marketing. Were highlighted its key components:making product mix, market segmentation, targeting, positioning and activation of the marketing mix. Were also published key findings from the workshop, which in the example of regions and Jeseníky Nysa identified the main problems destination management and marketing. (en)
- Přednáška se zabývala problematikou tvorby produktu cestovního ruchu a jeho marketingem. Nejdříve byly nastíněny základní teoretická východiska destinačního marketingu. Byly zdůrazněny jeho klíčové komponenty: tvorba produktového mixu, segmentace trhu, cílování, positioning a aktivace marketingového mixu. Dále byly publikovány hlavní závěry z workshopu, který na příkladě regionů Jeseníky a Nysa identifikoval hlavní problémy destinačního řízení a marketingu.
- Přednáška se zabývala problematikou tvorby produktu cestovního ruchu a jeho marketingem. Nejdříve byly nastíněny základní teoretická východiska destinačního marketingu. Byly zdůrazněny jeho klíčové komponenty: tvorba produktového mixu, segmentace trhu, cílování, positioning a aktivace marketingového mixu. Dále byly publikovány hlavní závěry z workshopu, který na příkladě regionů Jeseníky a Nysa identifikoval hlavní problémy destinačního řízení a marketingu. (cs)
|
Title
| - Products and tourism marketing (en)
- Produkty a marketing v cestovním ruchu
- Produkty a marketing v cestovním ruchu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Products and tourism marketing (en)
- Produkty a marketing v cestovním ruchu
- Produkty a marketing v cestovním ruchu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14560/09:00039398!RIV10-MSM-14560___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14560/09:00039398
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Tourism product; destination marketing; partnerships (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |