About: Spokojenost zákazníků a její měření     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The first part of the chapter defines the term customer satisfaction, clarifies the disconfirmation model of satisfaction and characterizes the role of expectation in relation to satisfaction. The second part describes basic conceptions of customer satisfaction measurement and presents the possible ways of using the customer satisfaction measurement results for the purposes of quality management in organizations. (en)
  • V první části kapitoly je vymezen pojem spokojenost zákazníka, objasněn diskonfirmační model spokojenosti a charakterizována role očekávání ve vztahu ke spokojenosti. Druhá část kapitoly objasňuje základní koncepce měření spokojenosti zákazníků a možnosti využití výsledků měření spokojenosti zákazníků v rámci řízení kvality v organizaci.
  • V první části kapitoly je vymezen pojem spokojenost zákazníka, objasněn diskonfirmační model spokojenosti a charakterizována role očekávání ve vztahu ke spokojenosti. Druhá část kapitoly objasňuje základní koncepce měření spokojenosti zákazníků a možnosti využití výsledků měření spokojenosti zákazníků v rámci řízení kvality v organizaci. (cs)
Title
  • Spokojenost zákazníků a její měření
  • Spokojenost zákazníků a její měření (cs)
  • Customer satisfaction and its measurement (en)
skos:prefLabel
  • Spokojenost zákazníků a její měření
  • Spokojenost zákazníků a její měření (cs)
  • Customer satisfaction and its measurement (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14560/09:00029824!RIV10-GA0-14560___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/07/1486)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 342997
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14560/09:00029824
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • public services; measuring of customer satisfaction (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [4B646FAB471C]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • sv. 1
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Lukášová, Růžena
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-210-5112-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14560
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 64 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software