Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The goal of this text is to try to persuade students that it is possible and desirable to try to connect the two worlds, seemingly absolutely different: the practical world of sport and movement with the abstract world of philosophy. Philosophy is aimed at the deeper essence of monitored phenomena, which is, however, impossible to capture in greater detail within the basic summary, i.e. the e-learning support of the course. Therefore, this learning material is approached as a structured, informative and inspiring one. The learning text contains an introduction to problems of philosophical themes in sport and it acquaints students, in relative detail, with the development of this discipline, with the environment and people connected with this discipline. The contents of the e-learning material are divided by the fields of problems addressed by topics at conferences organized by the most significant associations for the philosophy of sport and topic-based issues of scientific journals. (en)
- Tento text si klade za cíl pokusit se přesvědčit studenty, že je možné a žádoucí zkusit propojit dva zdánlivě zcela odlišné světy: praktický svět sportu a pohybu s abstraktním světem filosofie. Filosofie směřuje k hlubší podstatě sledovaných jevů, což však není možno v rámci základního přehledu, jímž především e-learningová opora studijního předmětu je, podrobněji zachytit. Proto je tento učební materiál pojat jako strukturovaný, informativní a inspirativní. Učební text přináší úvod do problematiky filosofické tematizace sportu a poměrně podrobně studenty seznamuje s vývojem této disciplíny, s prostředím a lidmi, kteří jsou s ní spjati. Samotný obsah e-learningu je pak rozdělen především podle toho, na jaké oblasti problémů se zaměřila témata konferencí nejvýznamnějších asociací pro filosofii sportu a tematicky laděná čísla vědeckých časopisů. Do jisté míry se v této struktuře zračí i preference autora tohoto textu.
- Tento text si klade za cíl pokusit se přesvědčit studenty, že je možné a žádoucí zkusit propojit dva zdánlivě zcela odlišné světy: praktický svět sportu a pohybu s abstraktním světem filosofie. Filosofie směřuje k hlubší podstatě sledovaných jevů, což však není možno v rámci základního přehledu, jímž především e-learningová opora studijního předmětu je, podrobněji zachytit. Proto je tento učební materiál pojat jako strukturovaný, informativní a inspirativní. Učební text přináší úvod do problematiky filosofické tematizace sportu a poměrně podrobně studenty seznamuje s vývojem této disciplíny, s prostředím a lidmi, kteří jsou s ní spjati. Samotný obsah e-learningu je pak rozdělen především podle toho, na jaké oblasti problémů se zaměřila témata konferencí nejvýznamnějších asociací pro filosofii sportu a tematicky laděná čísla vědeckých časopisů. Do jisté míry se v této struktuře zračí i preference autora tohoto textu. (cs)
|
Title
| - Filosofie sportu
- Filosofie sportu (cs)
- Philosophy of Sport (en)
|
skos:prefLabel
| - Filosofie sportu
- Filosofie sportu (cs)
- Philosophy of Sport (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14510/14:00077561!RIV15-MSM-14510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14510/14:00077561
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Philosophical kinanthropology; corporality; spirituality; sport ethics; Olympism (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |