About: Učitelé a jejich další vzdělávání: k některým psychologickým aspektům     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Autorky definují pojem další vzdlávání uitel a profesionální rozvoj uitel a prezentují nkteré výsledky z první fáze šetení zameného na sledování psychologických aspket dalšího vzdlávání uitel. Interpretují nkterá data z eského prostedí - které formy dalšího vzdlávání uitelé preferují, jaká je jejich cesta k volb vzdlávací akce,apod. Výbr vzdlávací akce uiteli bývá mnohdy náhodný a nereflektovaný a je ízen dostupností nabídky, její atraktivitou, refrencemi koleg apod. Autorky zdrazují možné rozdíly mezi potebami školské politiky, školy a individuálními vzdlávacími potebami uitel. V posledních letech je asto zdrazovaná poteba rozšíení role uitele, která pedpokládá získávání takových kompetencí jako jsou manažerské schopnosti, dovednost spolupracovat, úastnit se na rozvoji školy apod. Pesto mnoho zkušených uitel zstává pevážn soustedno na práci ve tíd a vztahují své vzdlávací poteby pedevším k této oblasti. Jedním z pedpoklad efektivity dalšího vzdlávání uitel je tedy harmonizace poteb školské politiky,
  • Autorky definují pojem další vzdlávání uitel a profesionální rozvoj uitel a prezentují nkteré výsledky z první fáze šetení zameného na sledování psychologických aspket dalšího vzdlávání uitel. Interpretují nkterá data z eského prostedí - které formy dalšího vzdlávání uitelé preferují, jaká je jejich cesta k volb vzdlávací akce,apod. Výbr vzdlávací akce uiteli bývá mnohdy náhodný a nereflektovaný a je ízen dostupností nabídky, její atraktivitou, refrencemi koleg apod. Autorky zdrazují možné rozdíly mezi potebami školské politiky, školy a individuálními vzdlávacími potebami uitel. V posledních letech je asto zdrazovaná poteba rozšíení role uitele, která pedpokládá získávání takových kompetencí jako jsou manažerské schopnosti, dovednost spolupracovat, úastnit se na rozvoji školy apod. Pesto mnoho zkušených uitel zstává pevážn soustedno na práci ve tíd a vztahují své vzdlávací poteby pedevším k této oblasti. Jedním z pedpoklad efektivity dalšího vzdlávání uitel je tedy harmonizace poteb školské politiky, (cs)
  • The authors defined the notions in service teacher training and profesional development, and they present some results of the research Psychological aspects of in-service teacher training. They present some dates from the Czech milieu - which kind of educational events teachers prefer, and which can their paths of choice within the educational event be. The teachers choice seem to be very often random, offhand, and strongly influenced by the accessibility of the event, in terms of time, location, and costs, by colleagues references, and by the attractiveness of the subject matter. Subsequently they point out some possible discrepancies among the needs of the educational policy, of the school, and of teachers as individuals, potentially hampering the process of professional development. In the last years, the widening role of the teacher is often mentioned, presupposing the development of new competencies, such the abilities to collaborate with colleagues, take part in the schools and the teachers prof (en)
Title
  • Učitelé a jejich další vzdělávání: k některým psychologickým aspektům
  • Učitelé a jejich další vzdělávání: k některým psychologickým aspektům (cs)
  • Teachers and their continuing education: towards some psychological aspects (en)
skos:prefLabel
  • Učitelé a jejich další vzdělávání: k některým psychologickým aspektům
  • Učitelé a jejich další vzdělávání: k některým psychologickým aspektům (cs)
  • Teachers and their continuing education: towards some psychological aspects (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14510/04:00011705!RIV08-GA0-14510___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 261-273
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/03/0700)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 3
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 591207
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14510/04:00011705
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • teachers - in-service teacher training - psychological aspects (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F563B1B7702C]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogika
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • LIV
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Lazarová, Bohumíra
  • Prokopová, Alice
issn
  • 0031-3815
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software