Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The essence of the method of fixation of the curriculum using numerical problems is high-quality processing of received information and skills, where the brain pupils in solving arithmetic operations required to connect information in a causal relationship to complex logic units and create logical procedures. Evaluation of the results of research conducted at the 9th grade pupils of primary schools shows South Moravian Region showed statistically significant shift in fixation success of the curriculum for pupils in teaching chemistry at primary school, using the fixation method using arithmetic tasks. On the basis of this conclusion, the author assumes that the method could be successfully used in teaching other science and engineering courses. (en)
- Podstatou metody fixace učiva pomocí početních úloh je kvalitní zpracování přijímaných informací a dovedností, kdy je mozek žáků při řešení početních operací nucen propojovat informace v kauzálních souvislostech do komplexních logických celků a vytvářet logické postupy. Vyhodnocení výsledků výzkumu provedeného u žáků 9. ročníků základních škol Jihomoravského kraje ukazuje patrný statisticky významný posun v úspěšnosti fixace učiva u žáků, při výuce chemie na druhém stupni ZŠ, při využití metody fixace pomocí početních úloh. Na základě tohoto závěru autor předpokládá, že by tato metoda mohla být úspěšně využívána při výuce ostatních přírodovědných a technických předmětů.
- Podstatou metody fixace učiva pomocí početních úloh je kvalitní zpracování přijímaných informací a dovedností, kdy je mozek žáků při řešení početních operací nucen propojovat informace v kauzálních souvislostech do komplexních logických celků a vytvářet logické postupy. Vyhodnocení výsledků výzkumu provedeného u žáků 9. ročníků základních škol Jihomoravského kraje ukazuje patrný statisticky významný posun v úspěšnosti fixace učiva u žáků, při výuce chemie na druhém stupni ZŠ, při využití metody fixace pomocí početních úloh. Na základě tohoto závěru autor předpokládá, že by tato metoda mohla být úspěšně využívána při výuce ostatních přírodovědných a technických předmětů. (cs)
|
Title
| - Početní úlohy jako účinný nástroj fixace učiva při výuce chemie na základní škole
- Početní úlohy jako účinný nástroj fixace učiva při výuce chemie na základní škole (cs)
- Counting problems as a powerful tool for fixation by chemistry teaching at lower secondary school (en)
|
skos:prefLabel
| - Početní úlohy jako účinný nástroj fixace učiva při výuce chemie na základní škole
- Početní úlohy jako účinný nástroj fixace učiva při výuce chemie na základní škole (cs)
- Counting problems as a powerful tool for fixation by chemistry teaching at lower secondary school (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/14:00079331!RIV15-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/14:00079331
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - counting problems; chemical calculations; fixation; teaching methods (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |