Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This chapter deals with questions of inclusive teaching realization at chosen primary schools, especially frequency and variability of teaching strategies used by teachers to at „School for all“ was ensured the optimal development and learning progress of all pupils. The investigation presents the observation results, which was held at selected schools with cooperating teachers and it is a part of broader research in a frame of research plan. (en)
- Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru.
- Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru. (cs)
|
Title
| - Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole
- Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole (cs)
- Teaching Strategies Supporting Development of Pupils` Learning at Inclusive Primary School (en)
|
skos:prefLabel
| - Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole
- Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole (cs)
- Teaching Strategies Supporting Development of Pupils` Learning at Inclusive Primary School (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/13:00072718!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/13:00072718
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Teaching strategies; inclusive school; individualization; differentiation; pupils´ learning; individual prerequisites; individual progress; individual support; evaluation; self-evaluation; homework; pupils’ cooperation at teaching (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Filová, Hana
- Havel, Jiří
- Kratochvílová, Jana
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |